Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@23:29:50 GMT

تحریم مردم ایران پایان یابد، جنگ نمی‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۰۰۶

تحریم مردم ایران پایان یابد، جنگ نمی‌خواهیم

ساکنان شهر بوستون در تجمع ضد جنگ، ضمن ابراز نگرانی از هرگونه درگیری نظامی در منطقه، خاتمه تحریم‌ها علیه ایران و خروج قوای این کشور از عراق را خواستار شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سی‌بی‌اس، اهالی شهر «بوستون» (پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ایالت ماساچوست) در آمریکا روز شنبه در اعتراض علیه اقدام نظامی اخیر این کشور در خاورمیانه و مخالفت با تحریم‌های ایران به خیابان‌ آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته  این وبگاه شبکه خبری حاضران با تجمع در «کامون بوستون» (پارکی در مرکز این شهر) علیه درگیری نظامی آمریکا با ایران ابراز نگرانی کردند.

یکی از سازمان‌دهندگان این تظاهرات گفت که خواسته ما عدم درگیری نظامی آمریکا و خروج کامل نیروهای آمریکایی در عراق طبق خواسته مجلس این کشور است.

به گزارش این شبکه خبری، یکی دیگر از تظاهرکنندگان با انتقاد از هزینه‌های مالی در نبردهای اخیر در منطقه گفت: «ما تریلیون دلار در نبردهای بی‌سرانجام هزینه می‌کنیم که هیچ پایانی ندارد. ما جنگی دیگر با ایران نمی‌خواهیم. ما خواهان خاتمه دادن به تحریم ملت ایران هستیم. مردم ایران در حال رنج کشیدن هستند.»

تظاهرات روز گذشته با مشارکت بالای مردمی صورت گرفت و معترضان به سیاست‌های جنگ‌طلبانه ترامپ گفتند که تا زمانی که لازم باشد به تظاهرات خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: عراق تحریم ایران ترامپ خروج از عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ بایدن با تکرار برخی ادعاها افزود: «این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع ایران و برنامه موشکی و پهپادی ایران را که امکان این حمله گستاخانه را فراهم کردند، هدف قرار می‌دهند. همان‌طور که صبح روز پس از حمله با دیگر رهبران گروه هفت گفتگو کردم، متعهد به تشدید جمعی فشار اقتصادی علیه ایران هستیم و متحدان ما نیز تحریم‌ها و تدابیر مضاعفی را اتخاذ کرده‌اند یا خواهند کرد تا برنامه‌های نظامی بی‌ثبات‌کننده ایران را محدود کنند».

بایدن افزود: «بعد از روی کار آمدن دولت من، آمریکا بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد را تحریم کرده است از جمله ایران و گروه‌های نیابتی این کشور، حماس، حزب الله، حوثی‌ها و کتائب حزب الله. من تیم خود، از جمله وزارت خزانه‌داری را موظف کرده‌ام تا همچنان به اعمال تحریم‌هایی که صنایع نظامی ایران را بیش از پیش تضعیف می‌کند، ادامه دهند».

در ادامه آمده است: «بگذارید برای همه کسانی که به فراهم کردن زمینه حملات ایران کمک کرده یا از آن حمایت می‌کنند، روشن کنیم: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است. ما به امنیت پرسنل و شرکای خود در منطقه متعهد هستیم و در انجام تمام اقدام‌های لازم برای پاسخگو کردن شما تردید نخواهیم کرد».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است