Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر گفت: برای اجرای این طرح ها که با مشارکت بخش دولتی، تعاونی‌ها و بخش خصوصی سرمایه گذاری و اجرا شده‌اند، ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار قزوین اظهار کرد: یکی از بزرگترین طرح های عمرانی استان و شهرستان که در دهه مبارک فجر به طور رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت تقاطع غیرهمسطح و پل امام رضا(ع) است که برای آن یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی ادامه داد: برای سایر طرح‌ها که زیرساختی، خدماتی و اقتصادی هستند و در دهه مبارک فجر قرار است مورد بهره برداری قرار بگیرند نیز ۷۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن،گفت: این روز با چهلمین روز شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان شده و انتظار می رود مردم قزوین مانند سایر هموطنان حضوری دشمن شکن در این مراسم داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن انقلاب بخش خصوصی بخش دولتی فرماندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در قزوین + تصاویر

به‌ مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین در میدان ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و دیگر مسئولان مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین در میدان ارتش واقع در پادگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

کد خبر 745501

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • رژه روز ارتش در قزوین + تصاویر
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد