Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:17:32 GMT

کشف ۸ هزار عدد مواد محترقه در مرکز پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۰۳۵

کشف ۸ هزار عدد مواد محترقه در مرکز پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، گفت: در اوایل بهمن ماه خبری مبنی بر اینکه یکی از مالکان مغازه ای در بازار حضرتی در حال جمع آوری مواد محترقه می باشد، به سرکلانتری اعلام و تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار بررسی موضوع را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد که خبر صحت داشته و اخیراً مالک مغازه محموله ای را دریافت خواهد کرد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و توقیف محموله و دستگیری متهم اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرکلانتر هفتم پایتخت بیان داشت: مراقبت های ویژه از مغازه موصوف ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ساعت ۱۸:۴۵ سوم بهمن ماه هنگام گشت زنی در محدوده بازار حضرتی به یک دستگاه خودروی نیسان که در جلوی مغازه ، متوقف شده بود برخورد کردند و مشاهده کردند که کارگران مغازه در حال تخلیه بار هستند.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: در بررسی ها بیشتر مشخص شد که محموله بار نیسان مواد محترقه بوده و بلاافصله خودرو توقیف و در این رابطه مالک مغازه دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه ماموران موفق شدند ۸ هزار و ۲۴۴ عدد مواد محترقه کشف کنند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بر آورد کرده اند.

وی افزود: متهم به همراه مواد محترقه کشف شده در اختیار ماموران تحقیق کلانتری ۱۱۳ بازار برای سیر مراحل قانونی قرار گرفت.

کد خبر 4835906

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد محترقه پلیس متهم شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران بارش برف محسن هاشمی مناطق سیل زده کشور سیدابراهیم رئیسی دستگیری سارق کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی آلودگی هوا سیل سیستان و بلوچستان سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان
  • کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم)
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار