Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین پلی آف از لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با درخشش شیخ دیاباته حریف کویتی اش را با ۳ گل شکست دهد.

مهاجم آبی پوشان که در این بازی دبل کرد تا بهترین بازیکن زمین باشد در خصوص این مسابقه اظهار داشت: این مسابقه به بهترین شکل به پایان رسید و ما برای این برد بسیار خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برد آمدیم و هواداران به خوبی به ما کمک کردند و حالا خیلی خوشحال و مغرور هستیم.

وی افزود: ذهنیت ما چیزی بود که تفاوت را ایجاد کرد. ما در زمین به خوبی حمایت شدیم و این به ما کمک زیادی کرد. ما تلاش کردیم تا دستورات سرمربی را در زمین اجرا کنیم و این موضوع نیز همچنین به ما کمک زیادی کرد.

مهاجم آبی پوشان تصریح کرد: ما به حریفان احترام می‌گذاریم. الکویت تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. تنها تیم استقلال بود که شنبه شب عملکرد خوبی داشت و ما تلاش کردیم مانند سربازان دستورات سرمربی را در زمین اجرا کنیم و این موضوع به ما کمک کرد. مطمئنا برای الکویت احترام زیادی قائل هستیم.

43 43

کد خبر 1346202

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شیخ دیاباته باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • خط و نشان ژابی: منتظرم رم را در نیمه نهایی ببینم!
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز/ ارتباط آرتروز زانو با زوال عقل
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • علت سنگ کیسه صفرا چیست؟ + علائم
  • علل ورم و پف کردن نقاط مختلف بدن
  • خورشید پنج میلیارد سال دیگر کل زمین را خواهد بلعید