Web Analytics Made Easy - Statcounter

برهوم اعلام کرد: سازوکار معامله قرن، نفی موجودیت فلسطین، تغییر هویت قدس اشغالی و قطع رابطه امت اسلامی با مسجدالاقصی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: به نقل از خبرگزاری وفا، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص معامله قرن مطرح کرد.

 

بر اساس این گزارش، وی گفت: سازوکار معامله قرن، نفی موجودیت فلسطین، تغییر هویت قدس اشغالی و قطع رابطه امت اسلامی با مسجدالاقصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فوزی برهوم تصریح کرد: آماده‌ایم که این معادله را بشکنیم و مرحله‌ای جدید از مقاومت انقلابی علیه دشمن متجاوز را آغاز کنیم.

 

این درحالی است که پیشتر نیز جنبش جهاد اسلامی در اقدامی برای مقابله با معامله قرن خواستار بسیج عمومی فلسطینیان در دفاع از مسجدالاقصی شده بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما روزنامه نماز جمعه فهما کمک به سیل زدگان معامله قرن فوزی برهوم مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان

وزارت خارجه طالبان اعلام کرد سومین نشست سازوکار ارتباطی میان چین و افغانستان برای کمک‌های بشر دوستانه و بازسازی افغانستان در پکن برگزار شد.

هیأت سیاسی افغانستان در این نشست پیشنهادهای خود را برای افزایش تأثیرگذاری کمک‌های چین به افغانستان درميان گذاشت.

در این نشست در مورد افزایش تجارت بین دو کشور، استخراج معادن افغانستان، ظرفیت‌سازی منابع انسانی، کمک به مهاجرین، گشایش«کریدور واخان» و زمینه سازی برای توسعه صادرات افغانستان به چین بحث و تبادل نظر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند