Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی این باشگاه اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس با تهیه مستندات پیگیر اتفاقات رخ داده خواهد بود اما از هواداران درخواست ویژه داریم‌ تحت تاثیر حواشی و اتفاقات واکنش نشان ندهند و فقط به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.


در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، در جریان دیدار پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی درگیری شدیدی بین هواداران شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درگیری با فحاشی و سنگ پرانی به سمت هم دنبال شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسین قدوسی تراکتورسازی هواداران پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفهای خواندنی محمد ربیعی از روز عجیب یادگار

به گزارش ورزش سه، در تصاویری که روز جمعه از تبریز در سراسر ایران پخش می‌شد، لحظه‌ای که امیرحسین جدی توپ را برای چهارم وارد دروازه تراکتور کرد، کارگردان تلویزیونی به دوربین کنار زمین سوئیچ کرد و در حالی که در پس زمینه بازیکنان ذوب‌آهن در حین شادی گل به چشم می‌خوردند، محمد ربیعی با پرشی بلند به سمت نیمکت تیمش برگشت تا شادی خود را با همکارانش تقسیم کند. او در موقعیت برتری ۴-۰ مقابل تراکتور بود؛ نتیجه‌ای که هیچکس آن را پیش‌بینی نمی‌کرد.

با گذشت ۴۸ ساعت از این مسابقه با او درباره این برد بزرگ هم‌کلام شدیم و او صحبت‌های متفاوتی را درباره پیروزی ذوب‌آهن مطرح کرد:

آقای ربیعی تبریک بابت این پیروزی. در تبریز دقیقا چه اتفاقی افتاد؟
در ابتدا فوت هوادار تراکتور را تسلیت می‌گویم و واقعا بابت این اتفاق متاسفم. به هر حال من خودم هم انتظار این پیروزی را نداشتم اما فکر می‌کنم شیوه مناسبی را برای بازی تراکتور انتخاب کرده بودیم و البته بخت هم با ما یار بود. این را به شما بگویم که ما در پی یک بحران سخت به این مسابقه رسیده بودیم و بچه‌ها هر داشتند را برای من در زمین گذاشتند، اما نمی‌توانم از این هم غافل بشوم که با وجود نمایش‌های خوب‌مان در مسابقات قبلی مثلا بازی شمس آذر یا استقلال خوزستان را هم با نمایش‌های مشابه باخته بودیم. پس گاهی هم شما احتیاج دارید به قول معروف تاس‌تان بنشیند و این اتفاق برای تیم من در بازی تراکتور افتاد.

یعنی خوش شانسی عامل اصلی پیروزی شما بود؟
نه، قطعا اینطور نیست. اما چیزی که در بازی اتفاق افتاد، خیلی شبیه به چیزی شد که ما برای این مسابقه پیش‌بینی کرده بودیم و انگار مسابقه طبق آنالیز ما پیش می‌رفت. برتری ما در نیمه اول کمک زیادی کرد تا بتوانیم از فضاهای پشت دفاع تراکتور که به دنبال کسب گل مساوی بود، استفاده کنیم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم.

شما در روزی موفق شدید تراکتور را ببرید که تماشاگر بسیار زیادی هم در ورزشگاه حضور داشت و زنان تبریزی هم برای اولین بار در استادیوم یادگار بودند.
جو هواداری تراکتور استثنایی است و به نظر من طوری که آنها به تیم‌شان علاقه دارند و ورزشگاه را پر می‌کنند، در همه جای ایران مشابه ندارد و به همین دلیل هم هست که تراکتور همیشه در فوتبال ایران یک تیم قابل احترام و مدعی است. ما وقتی وارد ورزشگاه شدیم و آن جمعیت را دیدیم، البته انتظارش را داشتیم اما بچه‌ها با تجربه‌ای که داشتند و صحبت‌هایی که با آنها شده بود، تحت تاثیر جو قرار نگرفتند و کارشان پیش بردند. ضمن اینکه آن گل ما در نیمه اول کمی هواداران تراکتور را سرد کرد و من فکر می‌کنم به مرور شرایط طوری پیش رفت که ما تیمی شدیم از حضور جمعیت در ورزشگاه استفاده کردیم. البته اینطور پیروزی‌ها یک حس دوگانه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد و در حالی که از درخشش بازیکنان و تیم‌تان خوشحال هستید، ناراحت شدن این خیل جمعیت هم کمی در آن حس مثبت شما خلل ایجاد می‌کند. به هر حال امیدوارم تراکتور در بازی‌های بعدی با شرایط بهتری به زمین بیاید و با کسب نتایج خوب دل هوادارانش را شاد کند.

آیا جو استادیوم به برد شما کمک نکرد؟
نمی‌دانم، ولی فکر می‌کنم وقتی یک صدا علیه یک بازیکن شعار بدهند، روی عملکرد او تاثیر می‌گذارد و شاید حسین پورحمیدی در صحنه گل چهارم اصلا توپ را ندید و گل خورد.

شما یک بازی حذفی هم با تراکتور دارید که این چهارمین بازی مستقیم شما و پاکو خمس خواهد بود. چطور شما در سه بازی قبلی به پیروزی رسیدید؟
راستش را بخواهید نمی‌توانم درباره سر یا راز خاصی صحبت کنم. به هر حال در فوتبال پیش می‌آید که شما به صورت خاص در یک بازی رو در رو موفق بشوید. در خارج از ایران هم این مسئله هست و در لیگ خودمان هم ممکن است اتفاق بیفتد که شکل بازی دو تیم طوری باشد که درصد موفقیت یکی از تیم‌ها همیشه بالاتر باشد و خوشحالم که من هم در این موقعیت بوده‌ام و بردهای دلچسبی را مقابل تراکتور داشته‌ام. باور کنید کار ساده‌ای نیست که بتوانید در یک فصل دو بار مقابل تراکتور به پیروزی برسید و این کار خیلی بزرگی بوده که بچه‌های ذوب‌آهن آن را انجام داده‌اند.

یک سوال دیگر از شما درباره شادی گل‌تان است. وقتی تیم گل چهارم را زد، یک طورهایی از خود بیخود شده بودید. ضمن اینکه به هر حال موقعیت بسیار خاصی بود. 
بله، ما بعد از آن بحران، بردی را به دست آوردیم که کاملا نتایج قبلی را تحت تاثیر خودش قرار داد و به نوعی به شایستگی تیم ما صحه گذاشت و همه فهمیدند که اگر ذوب‌آهن مشکلاتی را پشت سر گذاشته، به طبیعت فوتبال برمی‌گردد که گاهی روی خوشش را به شما نشان نمی‌دهد و الا این تیم همان تیمی است که در نیم‌فصل اول در رتبه خیلی خوبی کارش را تمام کرده بود. البته تیم من به نسبت نیم‌فصل اول پنجاه درصد توان خود را از دست داده و نیمی از بازیکنان جدا یا مصدوم شده‌اند و ما از نظر مهره اصلا شرایط خوبی نداریم، اما با این حال ما در بازی‌های برگشت هم در اغلب مسابقاتی که نتیجه خوبی به دست نیاوردیم باید پیروز می‌شدیم. پنالتی خراب کردیم، مشکلات داوری داشتیم و البته در بعضی مواقع هم بی دقت بودیم که منجر به این شد که من حتی تصمیم به جدایی از ذوب‌آهن بگیرم، در حالی که به کار خودم در اینجا ایمان داشتم و فکر کردم اگر کنار بکشم، تیم به شرایط قبلی خودش برخواهد گشت که به هر صورت با این درخواست من موافقت نشد و امروز هم در این مرحله هستیم.

من به خصوص درباره شادی گل شما سوال داشتم.
به هر حال آن لحظه به پایان رسیده و ما باید خودمان را برای بازی سپاهان آماده کنیم و به نظر من زیاد هم خوب نیست که درباره آن پیروزی صحبت کنیم، چون تمرکزمان از بازی حساس بعدی‌مان دور خواهد شد، چون یک بازی سخت دیگر را در پیش داریم.

به نکته خوبی اشاره کردید. شما هفته آینده با تیمی مسابقه دارید که روزهای خیلی خیلی سختی را پشت سر می‌گذارد و مثل تراکتور مربی خارجی‌اش بخشی از اعتبار خود را در فوتبال ایران از دست داده است. چه اتفاقی برای مربیات خارجی در فوتبال ایران رخ می‌دهد؟
این چیزی است که من خودم هم خیلی دوست دارم درباره‌اش بخوانم و با آدم‌هایی که فوتبال را می‌شناسند، در این زمینه تحلیل بخوانم. نمی‌دانم. فکر می‌کنم یک مقدار شرایط فوتبال ایران برای مربیان خارجی که به مسائل طبیعی و عادی پیرامون ما عادت ندارند، کار را سخت می‌کند و آنها تمرکزشان را به مرور از دست می‌دهند. شاید هم مسئله فقط فوتبالی باشد و جزو مسائل طبیعی فوتبال، ولی با آن شروعی که سپاهان داشت، همه انتظار داشتیم آنها مدعی جدی قهرمانی باشند. در خود تراکتور هم به هر حال آقای زنوزی سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای کرده و اینطور به نظر می‌رسید که آنها یک مدعی بزرگ باشند؛ حتی اگر در همین سه هفته هم نتایج بهتری می‌گرفتند، شانس‌شان زیاد بود، ولی دو تیم دچار افتی شده‌اند که هواداران‌شان تصور نمی‌کردند. فکر می‌کنم آنها در این مقطع احتیاج به حمایت طرفداران‌شان هم دارند و نباید به این سادگی‌ها ناامید شد، همانطور که استقلال و پرسپولیس به واسطه همین جریان‌های هواداری و انرژی‌ای که پشت سرشان هست، همیشه مدعی هستند. در مورد بقیه تیم‌ها هم باید همینطور باشد و به همین راحتی نباید کسی میدان را خالی کند.

انتظارات از بازی سپاهان چیست؟
امیدوارم بچه‌ها بازی خوبی انجام بدهند. در مورد نتیجه هم هیچ خاصی نمی‌شود گفت. در اصل چیزی که نظر من را جلب خواهد کرد، انجام یک بازی بازی باکیفیت است که در پی آن نتیجه هم‌ خواهد آمد. ما این را قبلا در مس رفسنجان هم اثبات کرده‌ایم که یک کار فنی باثبات در طول زمان حتما در فوتبال ایران جواب می‌دهد.

آیا در فصل آینده در ذوب‌آهن می‌مانید؟
الات وقت صحبت کردن درباره این مسائل نیست. به هر حال ما دوره سختی را پشت سر گذاشتیم و از اینجا به بعد می‌رویم برای کسب بهترین نتایج و موفقیت تا حداکثر ظرفیت.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!
  • یک نیروی جدید در بدنه اجتماعی تراکتور (عکس)
  • حرفهای خواندنی محمد ربیعی از روز عجیب یادگار
  • اسدی: بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند