Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:21:21 GMT

گل‌محمدی: گل‌های به موقع و زیبایی زدیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۲۶۸

گل‌محمدی: گل‌های به موقع و زیبایی زدیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان که با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: مسابقه بسیار سنگینی برای هر دو تیم بود و امروز شاهد یک مسابقه فیزیکی و درگیرانه بودیم و فکر می‌کنم گل‌های به موقع و زیبایی زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس افزود: دیدار امروز یکی از مسابقه‌های خوب بود زیرا هر دو تیم می‌خواستند بازی را ببرند و هر دو تیم هم بازیکن‌های فنی و خوبی داشتند. البته حساسیت مسابقه به قدری زیاد بود که روی کار هر دو تیم تاثیر منفی گذاشت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه موفق شدیم با غیرت بازیکنان‌مان و حمایت هواداران سه امتیاز بسیار حساس را با توجه به وضعیت جدول کسب کنیم. تراکتور از لحاظ مهره‌ای و تیمی یکی از تیم‌های خوب‌ لیگ است. کار سختی را مقابل این تیم داشتیم اما خدا را شاکریم که توانستیم این سه امتیاز را کسب کنیم و جا دارد این پیروزی را به همه هواداران خوب‌مان تقدیم کنیم که در سرمای زمستان در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و تیم خود را تشویق کردند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: همچنین این پیروزی را به پرسپولیسی‌هایی که در سیستان و بلوچستان به سر می‌برند و از سیل اخیر آسیب دیدند، تقدیم می‌کنم و هر کاری که از دست‌مان بر می‌آید برای بازگشتن آنها به زندگی عادی باید انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فرصت زیادی برای آماده‌سازی تیم نداشتیم؛ فقط دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که یک دیدار با بادران در یک زمین چمن بد و یک مسابقه هم با نفت مسجدسلیمان در چمن مصنوعی بود.

گل‌محمدی تاکید کرد: به خاطر دور بودن از شرایط مسابقه بسیار نگران بودم و به همین خاطر ارزش این سه امتیاز بسیار بیشتر از اینها بود. 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در مسابقه امروز بر خلاف گذشته همه کارها بر دوش مهدی ترابی نبود، گفت: در هر صورت یک تیم فوتبال هستیم و همه اعضای تیم در دفاع و حمله نقش دارند. این وظایف را از همه بازیکنان می‌خواهیم که در فاز حمله و انتقال به حمله شرکت داشته باشند. بازیکنان با کیفیت و با غیریتی داریم و از لحاظ ذهنی بسیار قوی هستند. ترابی در مسابقه امروز خیلی خوب دوید و خیلی خوب جنگید و گل اول هم به خاطر انتقال به حمله و حفظ توپ خوب او بود.

سرمربی پرسپولیس درباره کارت زردهای بسیاری که داور به بازیکنان دو تیم داد نیز اضافه کرد: بازی بسیار حساسی بود و حساسیت بازی روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشته بود. داور برای کنترل بازی کارت‌های زیادی داد و بیشتر کارت‌ها نیز درست بود. به بازیکنان قبل از بازی گفتم اخطار راحت و مفت نگیرند زیرا بازی‌های حساسی در پیش داریم به ویژه شهرآورد که قرار است دو هفته دیگر برگزار شود. 

وی درباره عملکرد بازیکن خارجی پرسپولیس نیز اظهار داشت: فرصت‌مان برای اینکه بازی خوب تدارکاتی و تمرین داشته باشیم کم بود. با ۱۲ روز نمی‌شود تاثیر زیادی روی تیم داشت. باید بیشتر کار کنیم و بازیکنان هجومی ما حفظ توپ داشته باشند و پاس‌های خوب بدهند و ۱۰۰ درصد روی این مساله کار خواهیم کرد.

برچسب‌ها تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

از نگاه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تیم تحت هدایت اسمار لوس ویرا شانس اول دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است. - اخبار ورزشی -

 محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس برابر ملوان و برخی انتقادها که از عملکرد فنی پرسپولیس در این بازی صورت گرفت، اظهار داشت: بچه‌ها در این بازی تلاش خودشان را انجام دادند و مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد. نباید فراموش کرد که ملوان جزو تیم‌های پرقدرت و باکیفیت لیگ امسال است و مهدی تارتار تیم بسیار خوبی را تشکیل داده است. این یکی از بازی‌های سختی پرسپولیس بود که خوشبختانه با گرفتن سه امتیاز همراه شد. گاهی اوقات ممکن است یک تیم با چالش مواجه شود و جریان بازی طبق خواسته‌اش جلو نرود، ولی مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز را کسب کرد.

استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند

 

وی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار در پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار بود در آن مقطع یک مربی جدید بیاید قطعاً نیاز به زمان داشت و ممکن بود پرسپولیس آسیب ببیند. به نظر من انتخاب اوسمار بهترین تصمیم بود، چون او روی تیم شناخت داشت و شما می‌بینید که پرسپولیس بعد از انتخاب این مربی نتایج خوبی گرفته و فوتبالی تهاجمی را به نمایش می‌گذارد. بازیکنان هم ارتباط خوبی با این مربی دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد رقابت فشرده این تیم با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس فصل قبل هم با چنین وضعیتی مواجه بود و در حالی که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این تیم قهرمان شود توانست کار بزرگی را انجام دهد. پرسپولیس تیم روزهای سخت است و من معتقدم که امسال هم شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال علیه سرخپوشان گفت: این مسائل برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد. بازیکنان پرسپولیس توجهی به این مسائل نمی‌کنند و کارشان را در زمین انجام می‌دهند. آنها می‌دانند که باید در زمین مسابقه حرف‌شان را بزنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!