Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خیرخواه روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: استان گلستان در وحدت، همدلی و انسجام زبانزد کشور است و در سایه این اتحاد برادران اهل تسنن مانند اهل تشیع از مدارس علوم دینی و مساجد زیادی برخوردار هستند.

وی همچنین به برنامه های دهه فجر این مرکز اشاره کرد و گفت: در این ایام بیش از ۵۰ برنامه در قالب کمیته تقریب مذاهب و با هدف تقویت وحدت بین اقوام در سه استان گلستان، مازندران و گیلان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر آن در این ایام ۳۰ برنامه قرآنی با حضور قاریان استانی و کشوری، تجلیل از مساجد برتر و مسوولان مساجد و همایش سبک زندگی ایرانی و اسلامی در گلستان اجرا می‌شود.

خیرخواه همچنین تاکید کرد که برنامه های امسال دهه فجر به صورت مردمی و خودجوش برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران اهل سنت گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اهل سنت گلستان پیروزی انقلاب اسلامی ایران اهل سنت گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • تخریب گسترده مساجد غزه، گواه جنگ دینی اسرائیل علیه اسلام + عکس
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است