Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:35:59 GMT

خلیل‌زاده: پول ما را بدهید، بعد بازیکن بگیرید!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۳۱۳

خلیل‌زاده: پول ما را بدهید، بعد بازیکن بگیرید!

مدافع پرسپولیس به شدت از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم گلایه کرد.

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، شجاع خلیل‌زاده بعد از برتری مقابل تراکتور درخصوص درگیری با اشکان دژاگه اظهار کرد: فوتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید. اشکان بزرگتر ما و فوتبالیست بزرگی است. اگر اتفاقی افتاده، از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: همیشه اولین بازی نیم‌فصل دوم خیلی سخت است و شرایط خاص خود را دارد. خدا را شکر توانستیم مقابل هواداران خودمان بازی خیلی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. این برد خیلی به ما کمک می‌کند و ان‌شاالله همین روند را ادامه دهیم و در پایان فصل دوباره قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

 

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: تمام تلاش من، سید جلال، حسین کنعانی‌زادگان و ... موفقیت تیم و گل نخوردن است. خدا را شکر امروز هم گل نخوردیم و امیدوارم همینطور در بازی‌های بعد گلی دریافت نکنیم و به قهرمانی برسیم.

 

خلیل‌زاده درباره جو متشنج سکوها ابراز کرد: حواسمان به سکوها نبود و این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. تراکتوری‌ها نیز تماشاگران خوبی هستند و اتفاق خاصی نیفتاد. تماشاگران تیم‌های خود را تشویق کردند و مسئله خاصی شاهد نبودیم.

 

او درخصوص مشکلات مالی بازیکنان گفت: اگر بخواهیم راجع به مسائلی مالی حرف بزنیم، می‌گویند باز شروع کردند. ما از ابتدای فصل 25 درصد دریافتی داشتیم و نیم‌فصل دوم هم شروع شده است. هیچ دریافتی‌ای تا به امروز نداشتیم و در بین تیم‌های لیگ برتری کمترین دریافتی را داشتیم ولی هیچ اعتراضی نکردیم. امیدوار هستیم مسؤولان پیگیر این مسائل باشند چون واقعا همه بازیکنان مشکل مالی دارند.

 

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه به خدا قسم بعضی بازیکنان کرایه خانه ندارند، گفت: امروز یکی از بازیکنان از سایر بچه‌های تیم پول قرض گرفت. امید عالیشاه هیچ پولی نداشت و یه تومن، یه تومن جمع کردیم و به او دادیم! امیدوار هستیم بزرگترین تیم آسیا مشکل مالی نداشته باشد. ما انتظار قهرمانی در آسیا را داریم ولی نباید با این امکانات چنین توقعی داشته باشیم. ما فقط 25 درصد دریافتی داشتیم. حرف نمی‌زنیم، همه فکر می‌کنند که پولدار هستیم ولی واقعا مشکلات مالی در تیم ما وحشتناک است.

 

خلیل‌زاده درباره تقابل با تیم‌های متولی مثل الدحیل که نفراتی مثل مانژوکیچ را دراختیار دارند، اظهار کرد: بخدا قسم ما فقط برای هواداران بازی می‌کنیم. تا به امروز هم با این وضعیت هیچ پولی نگرفتیم و هرچه دریافتی 20 یا 30 میلیون تومانی داریم، به اجاره خانه می‌دهیم. یک کفش الان 4 میلیون تومان شده و با یک بار بازی کردن پاره می‌شود.

 

او درخصوص شایعه اعتراض بازیکنان پرسپولیس به موضوع پیش پرداختی به بازیکنان خارجی جدید گفت: دقیقا این موضوع درست است و بازیکنان ما هیچ پولی نگرفتند. امیدوار هستم پول ما بازیکنان را بدهند و بعد بروند بازیکن بگیرند. بشار هنوز پولی نگرفته و تمرین نکرده است. امیدوارم پول بشار را که دو سال است با این وضعیت کار می‌کند، بدهند و بعد بازیکن بگیریم.

 

مدافع پرسپولیس ادامه داد: شرایط سختی است و بازیکنان با غیرت خود بازی می‌کنند. الان می‌گوییم با غیرت، یک سری فکر می‌کنند بخاطر پول بازی می‌کنیم ولی واقعا یک سری بازیکنان خرج خانواده و خورد و خوراک‌شان را بدهند. بازیکنان ما پولی ندارند با خانواده خود به رستوران بروند.

 

خلیل‌زاده درخصوص وعده پرداخت مطالبات توسط انصاری‌فرد گفت: این صحبت‌ها همیشه هست و از اول فصل این حرف‌ها را می‌شنویم! آقای انصاری‌فرد واقعا تلاش می‌کند ولی به تنهایی که نمی‌تواند کاری انجام دهد. تیم پرسپولیس برای وزارت ورزش است ولی چه چیزی به ما دادند؟

 

او اضافه کرد: امیدوار هستم کسانی که به تیم می‌آیند، کمک و حمایت کنند. اگر با همه بازیکنان صحبت کنید، می‌گویند مشکل مالی داریم. بخدا بازیکنان ما پول کفش هم ندارند ولی بخاطر هواداران هیچ صحبتی نمی‌کنیم. به دلیل اینکه اوضاع اقتصادی مردم نیز به این شکل است، نمی‌خواهیم به این شکل مصاحبه کنیم.

 

مدافع پرسپولیس یادآور شد: واقعا شرایط سخت است و اگر از تیم انتظار دارند، باید انتظارات بازیکنان را هم برآورده کنند. نمی‌گوییم برای پول بازی می‌کنیم، اما برای هواداران بازی می‌کنیم ولی باید با پرداخت مطالبات، به ما انگیزه بدهند و این مسائل حل شود چون با این شرایط در آسیا به مشکل می‌خوریم.

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان حاضر شد و گفت: ابتدا از باشگاه گل‌گهر سیرجان بابت میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم باید بگویم اعتقادم این است که هر دو تیم استقلال خوزستان و گل‌گهر علی‌رغم نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادند، جایگاهی درخور نوع فوتبال‌شان به دست نیاورده‌اند؛ یک بخشی از این موضوع به بدشانسی‌هایی برمی‌گردد که گریبان‌گیر دو تیم بوده است.

وی افزود: البته موارد دیگری هم وجود دارد که خارج از این جلسه است و باعث شد که گل‌گهر با وجود پتانسیل و امکانات و شرایط خوبی که در یوی دو فصل گذشته داشته، نتواند جزء مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان هم نتواند برای رتبه تک رقمی یا بقای آسان‌تر تلاش کند. امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاقات رخ بدهد.

پورموسوی در خصوص بازی با گل‌گهر گفت: بازی فردا از دو جنبه برای ما مهم است؛ اول اینکه بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول مسابقات بهتر کنیم و دوم اینکه مثل بازی رفت که شاهد بازی زیبایی از دو تیم بودیم، این اتفاق باز هم رقم بخورد. می‌دانیم که گل‌گهر به لحاظ نفری جزو تیم‌های خوب ایران است و کادرفنی بسیار خوبی دارد که من به لحاظ فنی و اخلاقی به آنها علاقه خاصی دارم و کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که همه نگاه‌ها به سیرجان باشد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما با توجه به اینکه از لیگ یک صعود کرده بودیم، فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودیت استفاده کنیم که با اتفاقاتی که رقم خورد، نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم، اما یک ماه قبل از پایان‌ نیم فصل اول که با باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که باید تیم را تقویت کنیم، به سراغ بازیکنان خارجی رفتیم. ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا بتوانیم بچه‌هایی را که می‌توانند به ما کمک کنند و از تظر مالی به شرایط ما نزدیک هستند، جذب کنیم که خدا را شکر اتفاقات خوبی رقم خورد و ما توانستیم در‌ نیم فصل دوم مقداری جبران کنیم. امیدوار هستیم که در هفت هفته پایان شرایط‌مان بهتر شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این بازیکنان انتخاب او بوده‌اند، گفت: دو بازیکن را خودمان از نزدیک دیدیم. خودم به عراق رفته بودم و آسو را آنجا انتخاب کردم. روی دوستون شناخت خوبی داشتیم و عملکرد او در پاختاکور و کشورهای آسیایی مثل چین و کره که رفته بود، زیرنظر گرفته بودیم. دو بازیکن دیگر هم عثمان و ساویو هستند که خیلی از آنها فیلم نگاه کردیم ک همه آنها توسط کادرفنی و مدیریت باشگاه تایید شدند.

پورموسوی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: دوستون هفتمین اخطارش را گرفت و متاسفانه در بازی غایب است.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟