Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:28:44 GMT

کاله مازندران روی نوار پیروزی ها

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۴۸۱

کاله مازندران روی نوار پیروزی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های کاله مازندران و خاتم اردکان یزد از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه یکشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۳ بر صفر میهمان اردکانی خود را با شکست بدرقه کرد و به هفتمین پیروزی این فصل خود دست یافت. دست نخست این بازی دو تیم پا به پای هم پیش رفتند و در یک رالی طولانی و تماشایی شاگردان "بهروز عطایی" درتیم کاله مازندران با امتیاز ۳۴ بر ۳۲ صاحب برتری شدند و دست اول را به سود خود به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاله ای ها در این مسابقه در دست‌های دوم و سوم با امتیازهای (۲۵ بر ۱۴)، و(۲۵ بر ۱۶) پیروز شدند و ۳ امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را به اندوخته‌های خود اضافه کرد. کاله مازندران با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند. تیم کاله در چارچوب هفته دهم این رقابتها روز پنجشنبه دهم بهمن دردیداری بیرون از خانه میهمان تیم راه یاب ملل مریوان خواهد بود. کد خبر 4835936

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم کاله آمل لیگ برتر والیبال والیبال بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان گرگان تعطیلی مدارس قزوین ایلام شهرکرد شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری پنج راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت‌آف شد.

در همین بخش محمدحسین پرورش‌نیا با ۱۱۸ امتیاز رده ۴۱ و بابک یگانه با ۱۰۷ امتیاز رده ۱۳۵ را ثبت کردند. در این بخش ۱۴۰ ورزشکار حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱