Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن عسگری با برتری در دیدار نهایی لیگ جهانی کاراته وان پاریس به نخستین مدال طلای کشورمان در این مسابقات دست یافت. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پایانی از نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس پیگیری شد و  بهمن عسگری در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم با برتری 4 بر صفر مقابل لوگان داکاستا از فرانسه نخستین مدال طلای کاراته ایران را در این مسابقات کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 عسگری برای حضور در دیدار پایانی، روز جمعه ابتدا در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد توماس سور اینکرونن از فنلاند گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایوان کروبائو از باروس پیروز شد. 

نماینده کاراته کشورمان در دور سوم نیز مقابل کریل کوزنتسکوف از روسیه 3 بر صفر پیروز شد تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند. او در این مرحله نیز با نتیجه 2 بر صفر خواکین گونزالز از شیلی را شکست داد.

عسگری در شرایطی در این مسابقات به مدال طلا دست یافت که 14 روز پیش نیز در نخستین مرحله مسابقات کاراته وان سری  A، در سال 2020  در شیلی به مدال طلا دست یافته بود تا سال 2020 را با دو مدال طلا آغاز و سهمیه المپیک خود را تا حدود زیادی قطعی کند.

پیش از این نیز صالح اباذری موفق به کسب مدال برنز شده بود و در ادامه مسابقات نیز  حمیده عباسعلی تا دقایقی دیگر برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهد رفت. 

 رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور 703 کاراته‌کا از 92 کشور از روز جمعه 4 بهمن ماه در پاریس فرانسه آغاز و امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. 

لیگ جهانی کاراته وان پاریس| اباذری برنزی شد

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران بهمن عسگری لیگ جهانی کاراته وان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران بهمن عسگری لیگ جهانی کاراته وان کاراته ایران بهمن عسگری لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان

ایسنا/خوزستان ورزشکار خوزستانی به اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی پاراتیراندازی با کمان حاضر است.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان به منظور حضور در مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، در شهریار در حال برگزاری است که غلامرضا رحیمی از خوزستان در این اردو حضور دارد.

به گزارش ایسنا، این اردو تا پانزدهم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

همچنین رحیمی، ۱۶ اسفندماه سال گذشته در مسابقات بین المللی امارات موفق شد به سهمیه پارالمپیک پاریس برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است