Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس در یاسوج پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در دیداری که بازیکنان دو تیم 11 کارت زرد در زمین بازی می‌گیرند نباید نمره اخلاقی مثبت داد.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: معتقدم که اکبریان این بازی را با قلدری و شجاعت قضاوت کرد چرا که بازی بسیار سخت و درگیرانه‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از هواداران هر دو تیم می‌پرسم آیا وقتی داور هر صحنه‌ای را خطا اعلام می‌کند باید این گونه پرخاشگرانه با داور رفتار کرد و به داور حمله‌ور شد آیا داور در بازی آرامش خواهد داشت تا قضاوت درستی داشته باشد.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: به نظر من اگر داور معذوراتی نداشت باید از هر دو تیم 2 بازیکن اخراج می‌شدند هر چند که اعتقاد دارم باید داور حتما شجاع خلیل‌زاده را اخراج می‌کرد.

وی گفت: هر یازده کارت زردی که داده شد درست بود همه خطاهایی که گرفته شد درست بود و خطای اثرگذاری در محوطه جریمه هر دو تیم رخ نداد.

رودنیل با بیان اینکه کار کمیته داوران برای قدردانی و مراسم خداحافظی عباسقلی‌زاده داور چهارم این بازی خوب بود اظهار کرد: وقتی کمیته داوران برای داور چهارم بازی مراسم خداحافظی می‌گذارد باید فکر این را هم می‌کرد که شاید در این بازی پر برخورد اکبریان داور بازی مصدوم می‌شد آن وقت تکلیف داوری بازی چه می‌شد؟.

وی در مجموع قضاوت اکبریان را در این بازی خوب دانست و گفت: این بازی روانشناس می‌خواست نه داور که اکبریان به خوبی در برخورد با خطاها و دادن 11 کارت این بازی سخت را اداره کرد.

خلاصه بازی پرسپولیس و تراکتور

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعلام مهم تراکتور منفی شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

اما برخلاف خبر اولیه، استعلام جدید باشگاه تراکتور حاکی از آن است که به زعم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، محرومیت آقاسی در بازی با چوکا سپری شده و این بازیکن برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مشکلی در همراهی تیمش نخواهد داشت.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

به این ترتیب و با توجه به غیبت سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، تراکتور چالش غیبت دیگر مدافع مرکزی خود را نخواهد داشت و عارف امکان همراهی تیم تراکتور را دارد.

تیم تراکتور روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه، در ورزشگاه یادگارامام از ساعت 18:30 میزبان ذوب آهن خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی