Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@13:21:29 GMT

انتقاد رییس راهور از عملکرد شهرداری پلدختر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۵۲۲

انتقاد رییس راهور از عملکرد شهرداری پلدختر

سرگرد حشمت رحیمی در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر، از حفاری های غیر مجاز، بدون اطلاع و همکاری پلیس در سطح شهر ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: هر از گاهی شهرداری خودسرانه و بدون در جریان قراردادن پلیس اقدام به حفاری هایی در سطح شهر می کند که تا مدتها، مشکلاتی از جمله سد معبر برای شهروندان به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفاری های غیر مجاز در سطح خیابان های شهر پلدختر باعث تخریب آسفالت تا عمق یک متر می شود که این کنده کاریها خسارت و آسیب به اموال عمومی وارد می کنند.

رییس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر گفت: بارها در رابطه با خودداری از کنده کاریهای غیرمجاز و بدون هماهنگی به شهرداری تذکر داده شده اما در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: پیمانکاران مصالح ساختمانی  را به مدت ۲ ماه در سطح شهر رها کرده که این کار باعث مسدود شدن خیابان، ایجاد ترافیک و پایمال کردن حقوق شهروندی می شود.

سرگرد رحیمی به نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در ضلع غربی شهرپلدختر اشاره کرد و گفت: این تابلوها درقسمت غربی شهردر جریان سیل از بین رفتند و  کارشناسان با مشخص کردن محل نصب، جا نمایی و نوع تابلوها، آن را تحویل شهرداری دادند اما متاسفانه تا کنون به جز چهارراه پارک بانوان، تابلویی نصب نشده است.

وی افزود: بخشی از بلوار روبروی هلال احمرو اداره آموزش و پرورش تخریب که باعث به وجود آمدن یک بریدگی و تقاطع خودسرانه در این محل شده، این بریدگی با شیب عرضی تند تصادفات زیاد و وحشتناکی را به دنبال داشته شهرداری پلدختر باید آن را مسدود کند.

رییس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر به تقاطع ورودی کوی بسیجیان اشاره کرد وگفت: متاسفانه این  تقاطع به گره کور ترافیکی تبدیل شده و به رغم این که جزو مصوبات شورای ترافیک بوده اما مسدود نشده  است.

سرگرد رحیمی با اشاره به طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک افزود:  نیمی ازجمعیت و کاربران ترافیکی در کشور را زنان تشکیل می دهند که نقش بسزایی در خانواده داشته و در کاهش تخلفات ترافیکی و انتقال به نسل های آینده و کودکان در راستای فرهنگ ترافیکی موثرمی باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره آموزش و پرورش خانواده راهنمایی و رانندگی سیل شهرداری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان