Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@18:07:32 GMT

آنتونی استوکس به پرسپولیس پیوست (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۵۳۴

به گزارش ایلنا، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: یک روز قبل از اتمام نقل و انتقالات با آنتونی استوکس توافق شد و او پیش نویس قرارداد را که شامل مبلغ و ۲ بند مهم بود را امضا کرد. در ادامه نمایندگان باشگاه آقایان خبیری و حسینی به دوبی رفتند و ضمن بررسی برخی موارد حقوقی و توافق بر سر جزئیات و بندهای قرارداد که با نظارت مدیرعامل انجام شد با استوکس و نمایندگانش نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسی تصریح کرد: ما از نمایندگان استوکس هم تشکر می کنیم که در زمینه بندهای قرارداد نهایت تعامل را داشته و خود بازیکن هم با چنین قراردادی که از هر لحاظ خوب به نظر می رسد بسته شود و مخالفتی با خواسته های باشگاه نداشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: دیشب توافق با استوکس نهایی شد و قرارداد از سوی وی به امضا رسید. امروز هم آقای انصاری فرد این قرارداد را به امضا رساند و پیوستن استوکس به پرسپولیس قطعی شده است. بنابراین انتونی استوکس امشب با تهیه بلیت از سوی باشگاه، آنتونی استوکس فردا راهی تهران می شود. 

قرارداد با این مهاجم یکی از بهترین قراردادهای ممکن خواهد بود و در این باره خود بازیکن و مدیرعامل باشگاه مسائل را تشریح خواهند کرد. از همکاری همه عزیزان و نمایندگان ایرانی و خارجی بازیکن و افرادی که مشاوره های لازمه را در این مسیر دادند ممنونیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان

هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل بیماری از این تیم جدا شد

طرفداری | هافبک اکوادوری که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی‌های اهوازی پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد.

سرجیو سائول کوینترو چاوز که در اواسط اسفند 1403 به استقلال خوزستان پیوسته بود، پس از انجام تست‌های پزشکی و معاینات، مشخص شد که به هپاتیت B مبتلا است. این موضوع باعث جدایی این بازیکن از جمع آبی‌های اهوازی شد و محمد آبشک به عنوان جایگزین او به این تیم اضافه شد.

امیدعلی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص این موضوع گفت:

هپاتیت این بازیکن قابل کنترل بود، اما ما نخواستیم ریسک کنیم. او باید دوره درمان خود را سپری می‌کرد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر، ترجیح دادیم که قرارداد این بازیکن باکیفیت را فسخ کنیم.

نجفی در پاسخ به این سوال که چرا آزمایش‌های پزشکی این بازیکن پیش از عقد قرارداد انجام نشده بود، گفت:

آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک مشکلی نداشت، اما آزمایش خون او که بعد از عقد قرارداد انجام شد، نشان داد که به هپاتیت B مبتلا است. خوشبختانه از نظر حقوقی مشکلی در عقد قرارداد وجود نداشت و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل استقلال خوزستان در ادامه گفتگویش با تسنیم در خصوص احتمال شکایت این بازیکن و دریافت غرامت نیز گفت:

ما تلاش می‌کنیم تا ریسک‌های مدیریتی در زمینه عقد قرارداد را به حداقل برسانیم. ما از یک وکیل اسپانیایی که مورد تأیید فیفا نیز هست، استفاده می‌کنیم. به ما گفته شده که می‌توانیم چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم و بعد از اتمام دوره درمان، او به تیم اضافه شود. اما با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان لیگ، ترجیح دادیم که این ریسک را نکنیم.

نجفی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم نیز گفت:

تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنان داخلی و 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی را پرداخت کرده‌ایم. قسط بعدی آنها نیز طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند