Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@15:01:06 GMT

استخدام برنامه نویس asp.net در تهران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۵۵۵

برنامه نویس asp.net جنسیت: آقا ، خانم شناخت کامل مفاهیم OOP تسلط به زبان #C آشنا با JavaScript، CSS و HTML تسلط به T-SQL علاقه‌مند به یادگیری دارای روحیه انجام کار تیمی توانایی حل مسئله آشنایی با Web Form مزیت تلقی می‌شود. آشنایی با Design Pattern های مختلف مزیت تلقی می‌شود. آشنایی با TypeScript و React مزیت تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. ایمیل: hajmohseni@chargoon.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش هشت میلیون دلار در زمینه احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با سرمایه‌گذاری خارجی به امضا رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، ابوطالب گرایلو با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: این منطقه مزیت‌های فراوانی به لحاظ زیرساخت‌ها و روساخت‌های مهیا برای فعالیت‌های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرزهای ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت‌های آن و استفاده کم‌نظیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه دارد.

وی ادامه داد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت 40 هزار مترمکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری شود.

وی افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و 727 هزار تن رسید که 287 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش تسنیم، بندر امام‌خمینی (ره) در جنوب خوزستان یکی از بنادر استراتژیک کشور در امر صادرات و واردات کالاهای اساسی است.

بندر امام خمینی (ره) تأمین کننده 70 درصد کالای اساسی وارداتی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • یک حقوقدان: دستفروشی جرم نیست، بلکه صرفاً رفتاری غیرمجاز محسوب می شود
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • هیچ فناوری بدون مبنای هستی‌شناسانه نیست
  • مکانیزاسیون ‌بخش کشاورزی چه مزیت‌هایی برای کشاورزان دارد؟