Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:29:41 GMT

ارتش سوریه روستای الغدفة را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۵۶۷

ارتش سوریه روستای الغدفة را آزاد کرد

یگان‌های ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در شرق شهر "معمرة النعمان" واقع در حومه جنوبی ادلب، روستای "الغدفة" را آزاد کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا"، یگان‌های ارتش سوریه به عملیاتشان علیه گروه‌های تروریستی در محورهای متعدد به سمت شهر "معمرة النعمان" ادامه دادند و روستای "الغدفه" را آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانهای ارتش سوریه در اطراف منطقه "وادی الضیف" با تروریست‌ها وارد درگیری خشونت‌باری شدند.

یگان‌های ارتش سوریه در دو روز اخیر شهرک‌ها و روستاهای "معر شمارین"، "تقانة"، "تلمنس"، "معرشمشة"، "السمکة"، "التح" و "دیر شرقی" در حومه جنوبی ادلب را از چنگ تروریست‌ها آزاد کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم