Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که تراکتور تیم بزرگی است و پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم داشت، پرسپولیس را مستحق پیروزی دانست.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر تراکتور با دو گل علی علیپور و وحید امیری به پیروزی دست یافت.

حمید درخشان، بازیکن و سرمربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این بازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس هم مستحق برد بود و از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کرد و برنده بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور هم تیم بزرگی است و بردن این تیم کار راحتی نبود ولی پرسپولیس بازی قابل قبولی ارائه کرد.

او ادامه داد: وحید امیری یکی از شاخص‌ترین بازیکنان در دیدار امروز بود و با خلاقیت‌های فردی و گلی که به ثمر رساند، کار را برای پرسپولیس تکمیل کرد ولی به طور کلی در بازی امروز بازیکنان آن طور که باید ظاهر نشدند.

درخشان همچنین در مورد وضعیت اوساگونا، بازیکن جدید پرسپولیس تصریح کرد: او امروز نتوانست بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد و رضایت ما را جلب نکرد. شاید اگر فرصت بیشتری به این بازیکن داده شود در آینده وضعیت بهتری داشته باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بازگشت یحیی گلم‌حمدی به نیمکت این تیم و عملکرد او در بازی امروز گفت: یحیی قبلا هم تحت این عنوان فعالیت داشته و این اولین تجربه او در پرسپولیس نیست ولی به نظرم تیمش در این بازی عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. با توجه به بازی‌های فشرده‌ای که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو است برای او و تیمش آرزوی موفقیت دارم.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین حساسیت‌های موجود در بازی را دلیل حواشی به وجود آمده در بازی امروز و و تنش‌های داخل زمین و روی سکوها دانست و درگیری‌ها و تنش‌های پیش آمده را طبیعت فوتبال دانست.

او همچنین درباره عملکرد تیم داوری عنوان کرد: عملکرد داور در بازی امروز خوب بود. بازیکنان بیش از اندازه داور را تحت فشار می‌گذارند و به نظرم باید مقداری خویشتن‌دار باشند تا این اتفاقات پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/04

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!