Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:11:15 GMT

پی اس جی آخرین تیم اروپایی من خواهد بود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۶۱۰

پی اس جی آخرین تیم اروپایی من خواهد بود

هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد که فوتبالش را در اروپا با پیراهن پی اس جی تمام کند.

به گزارش"ورزش سه"، آنخل دی ماریا یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پاری سن ژرمن از زمان مربیگری توماس توخل بوده است. او در زمان حضور اونای امری نیز بازیکن تاثیرگذار پاریسی ها بود و تا پایان فصل با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دی ماریا درباره ماندن در این تیم گفت:« هنوز مذاکراتی با باشگاه درباره تمدید قراردادم نداشته‌ام. آرامش خود را حفظ می‌کنم و نهایت تمرکزم را روی فصل جاری گذاشته ‌ام. دلیلی ندارد که نگران باشم. امیدوارم که پاری سن ژرمن آخرین تیم اروپایی من باشد و بعد از آن به آرژانتین برگردم.

خوشبختانه در فصل جاری شرایط خوبی داریم و عملکرد درخشانی از خود نشان داده‌ایم و امیدوار هستیم که این بازی‌های خوب ادامه داشه باشد. من در یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنم و باید نشان دهم که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارم.»

 

دی ماریا درباره توماس توخل گفت:« بسیار خوشحالم که سرمربی تیم به من اعتماد دارد. او یکی از دلایل ماندن من در پاری سن  ژرمن بود. سال سختی را با اونای امری تجربه کردم اما توخل به من اعتماد کرد و همین باعث شد تا شرایط بهتر شود. او مثل مورینیو و آنچلوتی است و اعتمادی که به من داشت باعث شد تا به روزهای اوج برگردم.هدف اصلی ما در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و امیدوار هستیم که به این هدف دست پیدا کنیم.»

 

 

آنخل دی ماریا کارلو آنچلوتی (سرمربی) اورتون توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنخل دی ماریا کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین دیشب در دیداری دوستانه موفق شد کاستاریکا را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. گل‌های تیم لیونل اسکالونی را آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک‌آلیستر و لائوتارو مارتینز به ثمر رساندند.

اگرچه برای دیگر بازیکنان این یک بازی دوستانه عادی بود اما در دقایق پایانی و برای رودریگو دی‌پل تبدیل به یک بازی خاطره‌انگیز و ویژه شد.

ستاره اتلتیکو مادرید در دقیقه ۷۲ به‌جای جیووانی لوسلسو وارد زمین شد. تنها پنج دقیقه پس از ورود او موفق شد روی گل سوم تأثیرگذار باشد و گل مارتینز با پاس او به ثمر برسد.

لحظاتی بعد هم با خروج دی‌ماریا از زمین، او به یک دستاورد بزرگ‌تر رسید: کاپیتانی آلبی‌سلسته. هافبک بنفیکا بلافاصله پس از دیدن شماره‌اش بر روی تابلو، به سراغ دی‌پل رفت و بازوبند را بر بازوی او بست. در همین حین ستاره اتلتیکو کلمه «ممنون» را بارها تکرار و از دی‌ماریا تشکر کرد.

این اولین بار بود که دی‌پل بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را بر روی دستش می‌بیند. قطعا آخرین بار هم نخواهد بود زیرا اکنون او کاپیتان سوم تیم است و در صورت نبود لیونل مسی و دی‌ماریا در زمین، می‌تواند بازوبند را بر دست ببندد.

او پس از بازی در مورد این اتفاق بزرگ گفت:«برای من افتخار بزرگی است. این بازوبند در اختیار بازیکنان بزرگی بوده است و حالا من بسیار خوشحالم که توانستم آن را داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • گل تماشایی آنخل دی ماریا به کاستاریکا از روی ضربه آزاد (آرژانتین-کاستاریکا)
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!