Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، علی نصیبی، مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان، امروز در نشست خبری با اشاره به خسارت‌های سیل در روستاهای استان گفت: در سیل اخیر خسارت‌های زیادی به روستاها و زیرساخت‌های عمرانی آن وارد شد که 40 میلیارد تومان برای مرمت و ایجاد زیرساخت‌ها در روستاهای آسیب دیده هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: علاوه براین تا پایان امسال بیش از 20 هزار واحد مسکونی خسارت دیده در سیل امسال مرمت و نوسازی خواهد شد.

نصیبی با اشاره به توسعه اقتصادی روستاها به عنوان یک اصل برای ماندگاری جمعیت روستایی و افزایش درآمد روستاییان اظهارداشت: براساس برنامه ششم توسعه باید سالانه برای 5 هزار روستا برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زا تهیه شود که سهم استان گلستان سالانه 119 روستاست که برای 594 روستا سند توسعه اقتصادی و اشتغالزا تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: در بیش از یکسال اخیر بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی با سود 4 و 6 درصد برای راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی به روستاییان پرداخت شده است.

رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بیان داشت: با پرداخت این تسهیلات برای 8 هزار و 100 نفر از روستاییان استان شغل ایجاد می‌شود.

نصیبی همچنین با اشاره به برگزاری بیش از 20 جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا اظهارداشت: در دهه فجر امسال بیش از 2 هزار برنامه در روستاهای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام دهه فجر 40 پروژه اقتصادی با اعتبار 21 میلیارد تومان در روستاهای استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکام برای رونق اقتصادی روستاهای استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای طرح تکام قرار است ظرفیت‌های اقتصادی در روستا‌های استان اردبیل هم شناسایی و به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • اجرای طرح تکام برای رونق اقتصادی روستاهای استان اردبیل