Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آمار در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد: پیش بینی شده بود ۹۸ هزار و ۶۵۹ واحد مسکونی در پروانه احداث ساختمان توسط که توسط شهرداری صادر شده ساخته شود که متوسط تعداد واحد مسکونی در هر پروانه احداث ۲.۶ واحد بود.

مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان‌ در تابستان امسال حدود ۱۷ میلیون و ۷۷۳ هزار مرمربع بود که نسبت به بهار گذشته ١,٣ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٠.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٦ درصد افزایش دارد و متوسط مساحت زیربنا در این پروانه‌ها ٤٢٦ مترمربع بوده است.

رشد چهار درصدی صدور پروانه احداث ساختمان در تهران

همچنین براساس این گزارش در تابستان امسال دو هزار و ۱۱۶ پروانه احداث ساختمان در تهران صادرشده است که نسبت به فصل گذشته حدود چهار درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٢٦.٨ درصد کاهش را ثبت کرد.

پیش‌بینی شده بود که در تابستان امسال ۱۴ هزار و ۵۴۰ واحد مسکونی در ازای پروانه‌های صادر شده در تهران از سوی شهرداری ساخته شود که نسبت به بهار ۳.۹ درصد و نسبت به تابستان سال گذشته ۳۰.۹ درصد کاسته شد و متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ٦.٩ واحد بود.

مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان‌ صادرشده از سوی شهرداری‌ تهران در تابستان امسال بیش از دو میلیون و ۶۶۷ هزار مترمربع بود که در بهارگذشته حدود ٤,١ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٣١.٣ درصد کاهش نشان می دهد و متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره‌ی مورد بررسی حدود یک هزار و ۲۶۰ مترمربع بود.

برچسب‌ها مرکز آمار ایران پروژه ساختمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز آمار ایران پروژه ساختمانی مرکز آمار ایران پروژه ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، علیرضا کبیری، معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: در فروردین‌ماه امسال چهار هزار و ۵۳۹ نفر برای اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کردند که این عدد در سال گذشته چهار هزار و ۱۰۸ نفر بود.

وی اضافه کرد: از تعداد افراد مراجعه‌کننده در فروردین‌ماه امسال، سه هزار و ۸۳۷ نفر معادل ۸۴.۵ درصد موفق به اهدای خون شدند.

معاون اداره کل انتقال خون قم ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۳۹۲ نفر معادل ۸۲.۶ موفق به اهدای خون شده بودند.

به گفته کبیری، فروردین‌ماه امسال ۲ هزار و ۵۴۱ نفر معادل ۶۶.۲ درصد و فروردین‌ماه پارسال ۲ هزار و ۵۰ نفر معادل ۶۰.۴ از اهداکنندگان خون، اهداکننده مستمر خون بودند که ۶.۲ رشد نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سالجاری ۱۱۸ نفر از اهداکنندگان معادل سه درصد و پارسال ۹۵ نفر معادل ۲.۸ درصد خانم بودند که افزایش ۰.۲ درصدی داشته‌است.

معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: امسال چهار هزار و ۶۶۳ و پارسال چهار هزار و ۶۰۲ واحد خونی به بیمارستان‌ها ارسال شده که رشد ۱.۳ درصدی داشته‌است.

معاون اداره کل انتقال خون قم با اشاره به افزایش ۳۸.۵ درصدی ارسال خون به شبکه خون‌رسانی کشور، بیان کرد: در فروردین‌ماه امسال، یک‌هزار و ۲۲۰ و پارسال ۷۵۰ واحد خونی از استان قم به شبکه خون‌رسانی کشور ارسال شد.

سال گذشته میزان اهدای خون در استان قم در مقایسه با مدت سال ۱۴۰۱، چهار درصد رشد داشته است؛ سال گذشته ۴۱ هزار و ۵۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد چهار درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال