Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:39:37 GMT

امیری: بازیکنان تا یک جایی توان و تحمل دارند!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۶۶۳

امیری: بازیکنان تا یک جایی توان و تحمل دارند!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث مالی همیشه باعث بی نظمی است و امیدوارم رفع شود چون بازیکنان تا یک حدی می‌توانند

به گزارش "ورزش‌ سه"، وحید امیری بعد از شکست تراکتور به خبرنگاران گفت:  واقعا در این برهه از زمان بازی حساسی برای هر دو تیم بود و هر دو به دنبال سه امتیاز بودند. جدال تراکتور و پرسپولیس همیشه نه برای بازیکنان در زمین آسان است و نه بر روی سکوها و بین هواداران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر می‌کنم امروز بازی را ببریم و سه امتیاز حساس را دریافت کنیم.


وی قضاوت داور را عادلانه دانست و گفت: آقای داور بازی سنگینی را قضاوت کرد. علاوه بر ما به بازیکنان تراکتور هم کارت داد و نمیشه گفت صرفا به تیم خاص کارت داده است.


هافبک پرسپولیس در خصوص حواشی روی سکوها نیز توضیحاتی داد: ما به عنوان یک بخش کوچک از ورزش کشور می‌گویم که هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس و تراکتور به انجام این کار راضی نیستند. فوتبال همیشه باعث شده تا هواداران به هم نزدیک بشوند و خدایی نکرده به دنبال خون ریزی و اتفاق نیستیم. هواداران دو تیم باید همت کنند تا رابطه دوستانه شکل بگیرد.


امیری درباره مشکلات عدیده مالی پرسپولیس گفت: مشکل مالی در همه کشور وجود دارد و ما هم درک می‌کنیم. ما هم ورزشکاریم و تمام وجودمان را برای تیم می‌گذاریم. باشگاه هم تلاش خود را می‌کند تا قرارداد بازیکنان را پرداخت کند. ما باید با تمام وجود تلاش کنیم تا دل هواداران شاد بشود. امیدوارم مشکلات حل شود چون در این مقطع از لیگ هستیم و هنوز پرداختی ما به یک سوم هم نرسیده است. امیدوارم مشکلات برطرف بشود.


وی در مورد ناراحتی بازیکن از جذب استوکس علی‌رغم وجود مشکلات مالی در باشگاه گفت: خدایی نکرده هیچ کدام از بازیکنان خودشان را دخیل نمی‌دانند تا بخواهند اظهار نظر کنند. همه تیم‌ها در این فکر هستند تیمشان را تقویت کنند. چون ما در سه جبهه می‌جنگیم. بحث مالی همیشه باعث بی نظمی است و امیدوارم رفع شود چون بازیکنان تا یک حدی می‌توانند مشکلات را تحمل کنند.

وحید امیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم

سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدار فردا مقابل پرسپولیس نتیجه مطلوبی بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  فراز کمالوند درباره دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران است که در پنج شش سال اخیر همیشه شانس اول قهرمانی بوده و بازی سختی مقابل آن داریم.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول پرسپولیس با تمام قدرت به میدان می‌آید. ما هم چاره‌ای نداریم که در هفت بازی باقیمانده با تمام قوا برابر حریفان قرار بگیریم.

کمالوند اظهار داشت: صنعت نفت در مسابقات گذشته امتیازهای زیادی را ازدست داده است، اما مردم و هواداران نفت آبادان بدانند که تا آخرین لحظه با تمام توان بازی خواهیم کرد. می‌دانم برد و باخت صنعت نفت ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: امیدوارم بازیکنان ما اگر تا الان این موضوع را درک نکرده‌اند متوجه شوند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. وظیفه ما این است که تا پای جان برای هواداران تلاش کنیم. از چهارم فروردین که به آبادان آمدم از این شهر نرفتم. من شبانه‌روزی کار کردم، اما نقاط ضعف زیاد بوده است و برای رفع آن تلاش کردیم.

کمالوند تصریح کرد: مردم از عملکرد ما در دیدار قبلی راضی بودند. برابر استقلال خوزستان تیم برتر میدان بودیم، اما باختیم. نمی‌خواهم بگویم چه اتفاقاتی در صنعت نفت رخ داده و آخر فصل در این باره حرف می‌زنم، اما مردم بدانند بضاعت تیمم همین است.

سرمربی تیم صنعت نفت ادامه داد: امیدوارم فردا کار بزرگی انجام دهیم. بازیکنان ما باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و با تعصب بازی کنند. قول ماندن نمی‌دهم، اما قول می‌دهم تا پای جان می‌جنگیم. دلایل شرایط فعلی تیم را مفصل در پایان فصل خواهم گفت.

کمالوند درباره اینکه برای برد برابر پرسپولیس به میدان می‌روند یا تساوی گفت: دانش‌آموزی که برای 16 بخواند 10 می‌شود و کسی که برای 10 تلاش کند، رد می‌شود. روحیه من محافظه کارانه نیست و تلاش می‌کنیم با توجه به بضاعت‌مان به میدان برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • واسعی: خدا را شکر که در تیم نویدکیا هستم
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • امیری فر: واکنش احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل برای رفع تکلیف بود /امیدوارم سرعقل بیاید
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟