Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:01:51 GMT

برگزاری نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۷۰۷

برگزاری نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش

شانزدهمین نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته (شنبه 5 بهمن) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک با حضور طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و حسن رنگرز مشاور رئیس و مدیر موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک مهر افزا منوچهری رئیس و اعضای کمیسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت با اداره کل تربیت بدنی استان تهران برای کاشت نهال در هفته منابع طبیعی، تمرکز بر اقدامات و فعالیت های بین المللی با رویکرد ترویجی و کاربردی، تهیه کلیپ ترویجی از ورزشکاران شاخص و اعضای کاروان اعزامی به المپیک ٢٠٢٠ و همچنین  برگزاری دومین جشنواره ورزش و محیط زیست در ٣ اردیبهشت ماه سال ١٣٩٩ و تجهیز موزه ملی المپیک از مصوبات نشست دیروز بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر علمی این همایش بین المللی امروز در حاشیه پانزدهمین پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین که با حضور طلاب ایرانی و خارجی و سخنرانی شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان برگزار شد گفت: این پیش نشست‌ها تا کنون در ۳۰ کشور جهان با همراهی جامعه المصطفی و علوم ارتباطات برگزار شده است.

آقای سید محمد طاهری با بیان اینکه این همایش با پوشش ۱۰ رشته علمی در شاخه‌های مختلف علوم انسانی با ۳۳ محور برگزار می‌شود افزود: محققان و پژوهشگران تا ۲۱ اردیبهشت فرصت دارند مقالات خود را به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و اردو به دبیرخانه همایش آدرس Palestine.hamayesh.miu.ac.ir ارسال نمایند.

وی افزود: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعه المصطفی العالمیه برای برگزاری این همایش، مجوز استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام را دریافت نمود.

همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین ۱۰ خردادماه در قم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی