Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@13:18:59 GMT

پلمب انبارهای لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۸۰۶

پلمب انبارهای لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

به گزارش روزیکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ علی قلی زاده اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در محدوده شورآباد مقادیری کالای قاچاق دپو کرده است، بررسی موضوع بر عهده تیمی از ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک این انبار شناسایی شد، عنوان کرد: با تایید صحت خبر و محرز شدن دپو محموله های قاچاق در این انبار با دستور قضائی، ماموران این پایگاه به همراه تعزیرات حکومتی شهرستان ری در یک عملیات ضربتی مالک انباری را دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیری لوازم خانگی فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که متهم سوله دیگری نیز در محدوده صالح آباد دارد و در آن مکان مقادیر دیگری کالای قاچاق دپو کرده است، تصریح کرد: در بازرسی از داخل این انباری نیز مقادیر فراوانی لوازم خانگی قاچاق فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق شامل تلویزیون، جارو برقی، بخار شور، دیگ زودپز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، چرخ گوشت و گوشت کوب برقی هستند، اضافه کرد: انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و محموله قاچاق تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

قلی زاده با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی با قرار وثیقه ۴۰ میلیاردی روانه زندان شد، افزود: ارزش این کالاها از سوی کارشناسان ۱۶ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال ریال برآورد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پایتخت تعزیرات زندان قاچاق گوشت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی باغات از یک دستگاه خودرو سواری پژو محموله کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۷ دستگاه اتو مسافرتی، ۳ دستگاه اتو بخار، آسیاب برقی، ۲۰ دست سینی، ۷ دستگاه ترازوی آشپزخانه، ۵ دستگاه میکسر مارکالکتریک، ۳ دستگاه آبسردکن، ۲ دستگاه سرخ کن، قابلمه، ۲ دستگاه اسپرسوساز دی سی و ۱۱ عدد فلاسک به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به همراه خودرو توقیفی و کالا‌های کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران