Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد در ورزشگاه خانگی برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل نفت‌ مسجدسلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: قطعاً از شکست راضی نیستم. به تیم نفت‌ مسجدسلیمان تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم امروز شایسته پیروزی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیمه اول توپ‌های زیادی را از دست دادیم و در پاسکاری خوب نبودیم. در نیمه دوم سعی کردیم بهتر شویم، اما در فوتبال وقتی نیمه اول بد بازی می‌کنیم بازگشت به بازی سخت می‌شود.

 

وی درمورد عصبانیت بازیکنان تیمش، گفت: بهتر است بازیکنان نظری درمورد داور ندهند. داور خوب و بد داریم و حرف دیگری هم نمیشه زد.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: من هم انتظار بالاتری از هواداران دارم. از شیوه بازی امروز ناراضی هستم. وقتی شرایط اینگونه می شود یعنی یک جای کار ایراد دارد. به هر حال این فوتبال است و ناراحتم برای هوادارانی که از آبادان به اینجا آمدند. بازی نیمه اول ما در حد پیروزی در این مسابقه نبود.

 

اسکوچیچ در ادامه نیز گفت: این بازی را باختیم و باخت خیلی بدی بود. هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. اگر دقت کرده باشید گاهی در یک بازی بد بودیم و در هفته بعد برگشتیم و خوب بازی کردیم.

 

وی درمورد وضعیت موجود تیمش، گفت: شاید شما جواب این سوال را بهتر از من بدانید. موضوعات روحی و روانی موجود در فوتبال ایران را شما بهتر از من می‌دانید؛ گاهی خودم هم متوجه نمی‌شوم که چرا این اتفاق رخ می‌دهد. این موضوع نه تنها فقط برای تیم من که برای اکثر تیم‌ها ایجاد می‌شود. همیشه در ایران خیلی از مواقع تیم‌های ایرانی خیلی خوب بازی کردند و شاید به دلیل غرور در بازی بعدی دچار نوسان شده‌اند. مدت زمان زیادی است که می‌جنگم تا این موضوع را اصلاح کنم، اما هنوز موفق نشده‌ام.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد تعویض‌هایش در نیمه دوم این مسابقه، اظهار داشت: دلیل من برای تعویض این بود که به نظر من فرم طبیعی برای بازی امروز را نداشتند. خیلی از مواقع برای ما خیلی مفید بودند، اما امروز اینگونه نبود. ریسک کردم تا شرایط بازیکن جایگزین را ببینم. اگر بازیکن جایگزین برای ما گل می‌زد نامش را «تعویض طلایی» می‌گذاشتند. از قبل نمی‌توان فهمید که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. بازی را باختیم و حالا می‌توان راحت‌تر بازی را آنالیز کرد.

 

اسکوچیچ درمورد عدم جذب بازیکن در نیم فصل، خاطرنشان کرد: نه اینکه بگوییم بحث فنی بوده؛ به هر حال در این مقطع از بازی‌ها جذب بازیکن خوب سخت است. نمی‌خواهم خیلی موضوع را باز کنم. قطعاً ما هم مانند سایر تیم‌ها می‌خواهیم بازیکنانی را جذب کنیم که به تیم کمک کنند.

 

وی درمورد اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران است، تصریح کرد: خود من هم از رسانه‌ها این موضوع را شنیده‌ام. نمی‌خواهم زیاد درمورد آن صحبت کنم. این یک آرزوی بزرگ برای هرکسی است که مربی تیم ملی یک کشور شود. در پایان هم بگویم که من عاشق خوزستان هستم

دراگان اسکوچیچ (سرمربی) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی

سپاهان و ذوب آهن امروز به مصاف هم می روند.

طرفداری | مسعود سعیدی توییت جدیدی را به اشتراک گذاشت.

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در خصوص عدم حضور رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد در لیست تیم فوتبال سپاهان در مصاف با ذوب‌آهن توضیحاتی ارائه کرد:

توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر