Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی عصر یکشنبه در دیدار مسوولان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد افزود: هرچه بهتر و بیشتر برای مستضعفان و محرومان خدمت کنید، دعای خیر آنها نصیب نظام و انقلاب خواهد شد، زیرا حفظ انقلاب به برکت همین مردم است و در درگاه الهی ، چیزی مقرب‌تر از خدمت به بندگان خدا نیست.

به گزارش روز یکشنبه تارنمای دفتر امام جمعه یزد ،وی اظهار داشت: ما باید خود را خادم و خدمتگزار این مردم بدانیم و برای رفع مشکلات آنها به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی آنها تلاش کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تصریح کرد: در این راستا نیت همه باید رضای خدا و خدمت به خلق باشد و نباید برای تصدی پست‌ها به این در و آن در بزنیم و خدای ناکرده از بندگان خدا و رفع مشکلات مردم غافل شویم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: کمیته امداد یکی از یادگارهای حضرت امام (ره) است و آن بزرگوار به تاسی از حضرت علی (ع)، همیشه به یاد مستضعفان و رفع مشکل آنها بودند.

وی با ذکر خاطره ای از حضرت امام (ره) گفت: پیش از انقلاب زمانی که در ایران بودند و بعد از تبعید، چیزی که فکر امام امت را مشغول می‌کرد، بحث مستضعفان بود و پیام‌های زیادی از ایشان در مورد مستضعفان داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: زمان‌هایی که هوا سرد بود، امام راحل به نیروهای انقلابی پیام می‌دادند و تاکید می‌کردند که با مراجعه به نقاط محروم برای  رفع مشکلات مستضعفان اقدام کنند.

ناصری یزدی گفت: آن حضرت زمانی که در تبعید بودند غذای زیادی نمی‌خوردند و دلیل این موضوع را هم ناتوانی مستضعفان در تهیه غذا می‌دانستند و می‌گفتند، زمانی که مردم غذا ندارند، بخورند من نمی‌توانم به خودم اجازه دهم که در رفاه باشم و غذای کامل بخورم.

حدود ۵۰ هزار نفر در استان یزد از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

این استان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها یزد کمیته امداد امام خمینی (ره) آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کمیته امداد امام خمینی ره یزد کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 6082026

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • اژه‌ای خطاب به مسوولان: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان