Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه در محله انقلاب بیرجند که به نام انقلاب مزین است هیچ گونه مکان تفریحی وجود ندارد، گفت: در این راستا ساخت نخستین پارک این محله همزمان با دهه فجر آغاز می‌شود. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی جاوید عصر امروز در کارگروه فضاسازی دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهرداری ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر این فرصت فراهم است تا عملکرد دستگاه‌ها در قالب تبلیغات محیطی برای عموم مردم اطلاع رسانی شود، بیان کرد: شهرداری بیرجند آماده واگذاری محیط‌های شهری برای اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر است.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه در راستای تنویر افکار عمومی با دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم در دهه فجر انجام می‌شود، افزود: ثمرات و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بی‌نظیر است و همه وامدار این پیروزی بزرگ هستیم.

طرح گردشگری لیان بوشهر، بزرگترین و زیباترین پارک خلیج فارس در دهه فجر افتتاح می‌شود + تصاویرپارک بانوان غرب زنجان در آستانه افتتاح؛ پروژه سبزه‌میدان مطابق روزشمار در حال اجرا استپارک آزادگان بندرعباس غرق در آب شد+فیلم

جاوید ادامه داد: در این راستا خدمات ارزشمندی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ارائه شده باید معرفی شود چرا که دشمنان تلاش دارند بین مردم دلسردی ایجاد کنند که دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه برای همسان سازی و جلوگیری از نازیبایی شهری نصب استند یا داربست و پلاکارد در شهر ممنوع است اما در هه فجر با دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانی خدمات آنها همکاری می‌شود.

شهردار بیرجند گفت: در حوزه تزئینات شهری و تبلیغات محیطی باید با دغدغه بیشتر تلاش کرد تا با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.

جاوید با بیان اینکه زیباسازی محیطی، آذین بندی شهری و میادین و نصب پرچم‌های انقلاب در محلات مختلف به خصوص در مناطق کمتر برخوردار در دستور کار است، یادآور شد: گزارش مصور از دستگاه‌های اجرایی در قالب عکس و فیلم با موضوع دهه فجر دریافت می‌شود.

انتهای پیام/253/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر عربستان برای نخستین بار در مراسم اعزام زوار ایرانی در فرودگاه حاضر شد و ضمن شرکت در مراسم بدرقه زائران، از ترمینال سلام و زیر ساخت‌های فرودگاه هم بازدید کرد.

کد خبر 846227 منبع: ایرنا برچسب‌ها حج خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت هواپیما

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم