Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:18:51 GMT

جزییات جدید حادثه هواپیمای گرگان به تهران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۹۲۲

جزییات جدید حادثه هواپیمای گرگان به تهران

خبرگزاری فارس: ساعت 13 امروز موتور هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم ایر که از نوع فوکر 100 بوده قبل از بلند شدن از باند پرواز و اون‌گیری دچار حریق شد.

این حادثه باعث شد بلافاصله خلبان پرواز را لغو کرده و هواپیما را دوباره به باند فرودگاه هدایت کند.

پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان حاکی است، بلافاصله مسافران از هواپیما خارج شده و عملیات اطفاء این موتور هواپیما بدون مشکل انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان نیز اعلام کرد مسافران این پرواز با پرواز جایگزین به تهران منتقل شدند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

علی متانت گفت: مسافران این پرواز 85 نفر بوده که همه سلامت هستند.

لازم به ذکر است، بیشترین پروازهای فرودگاه گرگان به مقصد تهران است.

منبع: فردا

کلیدواژه: حادثه هواپیمای گرگان مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به شرایط رسیدگی به امور مسافران پرواز‌های باطل شده بدلیل بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های کشور، اعلام کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به هر یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار می‌دهد هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، تخصیص نیافتن جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود پرواز‌ها به مسافران جدید به دقت رصد و به هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده، مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه‌های تهران) ارجاع خواهد شد.
بر اساس این اطلاعیه طبق بررسی‌های سازمان هواپیمایی، از ابتدای بازگشایی فرودگاه‌های کشور و رفع محدودیت‌های وضع شده، برخی از شرکت‌های هواپیمایی، چارتر کنندگان پرواز، دفاتر فروش بلیت و سایت‌های فروش آنلاین به قصد انتفاع مالی از شرایط غیرمترقبه و بدون توجه به رعایت حقوق مسافران، رویه و مقررات تغییر یا ابطال غیر داوطلبانه بلیت و مغایر با بخشنامه صادره این سازمان در تاریخ ۲۶ فروردین ماه، از رسیدگی شایسته به امور مسافران خودداری کرده‌اند. همچنین با اخذ جرایم و دریافت ما به التفاوت کلاس پروازی و ... از مسافران، ضمن اضرار مالی به مسافران، موجب نارضایتی عمومی شده اند.

دیگر خبرها

  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد