Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:17:59 GMT

مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۹۶۰

مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیار راستگو روز یکشنبه در جلسه هماهنگی دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب، افزود: تبریز و آذربایجان همواره در حمایت از انقلاب و ارزش‌های والای آن پیشتاز بوده و در قضایای اخیر هم مردم ولایت مدار استان در حمایت از انقلاب اسلامی پیش‌قدم شدند.

وی اظهار داشت: اشاره رهبر معظم انقلاب به راهپیمایی کم‌نظیر مردم تبریز در حمایت از امنیت و اقتدار کشور در دیدار معظم له با خانواده سردار شهید سلیمانی، افتخاری بزرگ برای مردم تبیرز و آذربایجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستگو با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب، بر همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص تأکید کرد.

مردم آذربایجان شرقی همه ساله در آستانه قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ شمسی تبریز علیه رژیم طاغوت، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

کد خبر 4835910

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی قیام مردم تبریز بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان گرگان تعطیلی مدارس قزوین ایلام شهرکرد شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز

در رده سنی نونهالان هم ۳۸۴کشتی گیر از سایر شهرستان‌های استان حضور داشتند و رقابت‌های بسیار جذاب و مهیجی را به نمایش گذاشتند.

 در هردو رشته کشتی فرنگی و آزاد تیمی خردسالان ونونهالان:تیم‌های میانه وتبریز اول شدند.

تیم خردسالان منتخب استان در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای حضور خواهد داشت؛ و تیم نونهالان هم از ۹تا ۱۶اردیبهشت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان تهران حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»