Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرانوند فاش کرد که چند روز پیش قرار بود برای پیوستن به تیم بلژیکی ایران را ترک کند.

طرفداری- پس از پیروزی 2 بر 0 پرسپولیس برابر تراکتور در هفته هفدهم، علیرضا بیرانوند، بازیکن پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور گفت:

برد امروز را به همه هواداران و بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی بود و 3 امتیاز شیرین را گرفتیم و انشالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

به گزارش تسنیم؛ وی درباره اینکه درگیری‌ها در این بازی زیاد بود، گفت:

همه دیدند که بازیکنان ما با کسی درگیری نداشتند و فکر می‌کنم باعث این اتفاقات بازیکنان تراکتور بود که تمرکز خودشان را هم از دست دادند. 90 دقیقه تمرکزم روی بازی بود و هواداران هم خیلی خوب از این بازی که در روز غیر تعطیل برگزار شد، استقبال کردند. 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره کارت زردی که دریافت کرد، تصریح کرد:

کارت زرد من بی‌دلیل بود، تراکتور تعویض انجام می‌داد و من اجازه شروع بازی نداشتم و کارت زرد گرفتم و 3 کارته شدم. تمام تمرکزمان روی بازی با صنعت نفت است. داور بیشتر بچه‌های ما را 3 کارته کرد و کار ما سخت شد.

بیرانوند درباره تیم جدیدش در بلژیک و همکاری مجددش با ویلموتس گفت: 

باشگاه همه چیز را گفته و امشب اسم تیم مشخص می‌شود. تمام کارها را برای انتقالم به بلژیک انجام شده و فقط امضای قرارداد من مانده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه از پرسپولیس طلبکار است و بخشی از مبلغی که از باشگاه بلژیکی به پرسپولیس می‌رسد او می‌گیرد، تصریح کرد:

نه من این کار را نمی‌کنم، من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و با پرسپولیس قرارداد دارم و باشگاه باید طلب من را پرداخت کند. قرار است سال آینده به بلژیک بروم ولی باشگاه بلژیکی قرار است مبلغ رضایت‌نامه من را پرداخت کند و فکر می‌کنم این پول کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند. 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این موضوع که گفتند روز پنجشنبه از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده و قرار بوده به بلژیک برود، گفت:

درست است، این اتفاق افتاده بود و بلیت پرواز من برای ساعت 3 بامداد بود و با بچه‌ها هم خداحافظی کرده بودم ولی رویم نمی‌شد به آقا یحیی بگویم این اتفاق افتاده است. فکر کردم و گفتم که نباید این اتفاق بیفتد. گل‌محمدی تنها مربی بود که من را به فوتبال ایران معرفی کرد و زمانی که به پرسپولیس آمد گفت من به خاطر چند بازیکن ملی‌پوش است که در پرسپولیس هستم، آقا یحیی خیلی دوست داشت بروم با او صحبت و از او خداحافظی کنم ولی من دوست نداشتم که این کار را انجام دهم. آقا یحیی  یکی از کسانی است که در زندگی ورزشی من نقش بسزایی دارد. آن بلیت لغو شد و کسی که قرار بود با من به بلژیک بیاید، جلوی خانه من حاضر بود ولی خانه‌ را ترک کرده بودم که این اتفاق نیفتد. 

بیرانوند درباره قولی که داده بود تا با پرسپولیس قهرمان آسیا نشود این تیم را ترک نمی‌کند، خاطرنشان کرد:

آن اتفاق که می‌افتد و شک نداشته باشید. اگر پرسپولیس به فینال آسیا برود شاید این کار را بکنم و با تیم بلژیکی صحبت کنم تا بتوانم به قولم عمل کنم. من به هواداران پرسپولیس گفتم که بعد از 3 قهرمانی به قهرمانی چهارم هم نیاز داریم. بعد از جام جهانی خیلی دوست داشتم و دنبال این فرصت بودم که خودم را نشان بدهم و امیدوارم در بلژیک به رویاها و آرزوهایی که داشتم برسم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)