Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@13:28:24 GMT

آقای ظریف! غرور و عزت ملت را بیش از این پایمال نکنید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۰۵۳

آقای ظریف! غرور و عزت ملت را بیش از این پایمال نکنید

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنتی ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه منتشر کرد که به شرح زیر است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: ذوالنوری ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را مایه غرور و عزت ایران اسلامی توصیف کرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را مایه غرور و عزت ایران اسلامی توصیف کرد.

 در پیام سردار " حمید علینقیان پور"  به مناسبت روز ارتش آمده است:

29 فروردین یادآور رشادت و از خودگذشتگی دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس و صحنه‌های حساس دفاع از کیان کشور اسلامی است. نیروهای بصیر، فداکار وغیور ارتش در طول 45 سال گذشته با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب همواره در بحران‌های مختلف همچون کرونا، سیل و زلزله و هرجا که نیاز بوده در کنار مردم حضور یافته و شعار « ارتش فدای ملت» را به راستی تحقق بخشیدند.

امروز ارتش ما به حول و قوه الهی و درایت فرمانده معظم کل قوا بیش از هر زمانی در اوج اقتدار قرار دارد و با اقتدار و صلابت خود در عرصه خودکفایی، دفاعی مایه غرور و عزت ملی ایران اسلامی را فراهم  کرده و مردم ما بخاطر چنین ارتش قدرتمندی به خود می‌بالند.   

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

بی‌شک ارتش مقتدر، با ایمان و با صلابت یکی از نقاط قوت و ارکان مهم بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدید‌های نظام‌های سلطه به شمار می‌آید و با اتحاد و همبستگی که بین نیروهای مسلح وجود دارد هیچ قدرت بیگانه‌ای جرأت دست‌اندازی و تجاوز به آب و خاک و آسمان ایران اسلامی را به خود نمی‌دهد.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثارگری‌های جانبازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از میهن سالروز نامگذاری 29 فروردین ماه به نام روز ارتش توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی را تبریک گفته و توفیقات روز افزون ارتشیان عزیز در خدمتگزاری به مردم عزیز و سربازی امام زمان (عج) تحت رهبری و هدایت های مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/163 

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • عملیات وعده صادق، غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند
  • یکی از ظریف ترین نمونه های کار روی چوب (فیلم)