Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس درخصوص مشکلاتی مالی بازیکنان اعتراض دارد.

طرفداری- پس از پیروزی 2 بر 0 پرسپولیس برابر تراکتور در هفته هفدهم، شجاع خلیل زاده، بازیکن پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی 2 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور درباره درگیری‌اش با اشکان دژاگه گفت:

فوتبال است و پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژاگه بزرگتر ماست و در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. اگر اتفاق بدی افتاده است من معذرت می‌خواهم.

به گزارش تسنیم؛ وی ادامه داد:

همیشه اولین بازی نیم‌فصل دوم سخت است و شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و آخر فصل قهرمان شویم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه یک بازی دیگر این تیم موفق به ثبت کلین‌شیت شده است، گفت:

هم من، هم سید جلال حسینی و هم حسین کنعانی‌زادگان تمام تلا‌ش‌مان گل نخوردن تیم است. امیدوارم در بازی‌های بعد هم گل نخوریم و در نهایت قهرمان شویم.

خلیل‌زاده در مورد درگیری هواداران دو تیم عنوان کرد:

هواداران تراکتور هم خوب هستند و امروز اتفاقی رخ نداد. بالاخره اتفاقاتی پیش می‌آید اما هواداران هر دو تیم امروز تیم خودشان را تشویق کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی این تیم گفت:

الان اگر بخواهم صحبت کنم می‌گویند دوباره شروع کرد. نیم‌فصل دوم شروع شده و ما فقط 25 درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم. کمترین دریافتی را تیم ما داشته است. امیدوارم مسئولان پیگیری کنند. بعضی از بازیکنان ما کرایه و اجاره خانه ندارند. آن روز عالیشاه پول نداشت، با این امکانات می‌خواهیم برویم آسیا؟ حرف نمی‌زنیم همه فکر می‌کنند مشکل نداریم. فقط به خاطر هوادران بازی می‌کنیم و هیچ پولی نگرفته‌ایم. همه این پول‌ها هم که می‌گیریم، 20، 30 میلیون تومان است که کرایه خانه و خرج خودمان می‌شود. الان یک کفش فوتبال 4 میلیون شده است.

«گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس به مدیریت این تیم گفته‌اند ابتدا پول بازیکنان داخلی را بدهد و بعد بازیکن خارجی جذب کند». مدافع پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت:

دقیقا همین طور است. امیدوارم پول بازیکنان را بدهند و بعد بازیکن جذب کنند. بشار رسن الان پول نگرفته و دو روز پیش هم تمرین نکرد. حداقل پول او را بدهند که دو فصل است در تیم زحمت می‌کشد.  برخی بازیکنان باید خرج خانواده بدهند. اصلا پول در تیم نیست، بازیکن با خانواده‌اش نمی‌تواند رستوران برود.

خلیل‌زاده در مورد اینکه انصاری‌فرد فقط به بازیکنان این تیم وعده و عید می‌دهد،‌ یادآور شد:

این صحبت‌ها که همیشه است. این تیم برای وزارت ورزش است، چه کسی باید کمک کند؟ امیدوارم کسانی که می‌آیند به تیم کمک و حمایت کنند. همه بازیکنان مشکل دارند، به خدا برخی از بازیکنان پول کفش ندارند. ما صحبت نمی‌کنیم چون نمی‌خواهیم هواداران ناراحت شوند. امیدوارم این مسائل حل شود، وگرنه نمی‌توانیم در آسیا موفق شویم. همه از ما انتظار قهرمانی در آسیا را دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود