Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:23:13 GMT

تجلیل از کشاورزان نمونه قزوینی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۱۰۷

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی رضوی‌نیا، صادق نبی‌جماعت، مقصود قدرتی، فتح الله محمدی و شهرام شاهین فر در زمینه تولید زیتون، بهره بردار آبیاری بارانی، ذرت علوفه ای، جو آبی و کلزا به عنوان کشاورزان قزوینی نمونه در سطح ملی معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم همچنین فرزاد عزتی‌کیا به عنوان سرباز سازندگی نمونه، علی حسنی به عنوان مرکز برتر جمع آوری شیر، کیومرث پورسلیمان به عنوان تولیدکننده برتر بادام، نعمت الله قموشی به عنوان تولید کننده برتر میوه های هسته دار و منصر علی به عنوان تولیدکننده برتر انگور در سطح ملی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم همچنین محمد حسن نوری، حسین بهرامی، مرتضی طالبی، حمید عالمی، علیرضا خمسه، ایوب مرشد خانی و رضا صادقی به ترتیب در زمینه تولید یونجه آبی، پیاز، چغندر قند، جو دیم، گندم دیم، کلزا و گندم آبی به عنوان کشاورزان نمونه استان قزوین معرفی و از آنها تجلیل شد.

در ادامه این مراسم همچنین از حسین نعمتی، بهروز نادری، منصور بازدار، پرویز نوری، حامد مهدی نژاد، سعید موذنی زاده، بیت الله نظری، جلال غلامان، ابوالفضل قنبرزاده و محمدرضا نعمتی به ترتیب فعالیت در زمینه اتحادیه تعاونی کشاورزی، مرتع دار، تولید تخم مرغ، پرروش بوقلمون، واحد جوجه کشی، تولید گوشت مرغ، گلابی، سایت جامع الگویی ترویجی و مددکار ترویجی به عنوان کشاورز نمونه انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

فهمیه بیگلری مجری حفاظت مشارکتی، زهرا حسنی مدیرعامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی، فاطمه رحمانی کارآفرین و طیبه حسن پور تسهیلگر نیز از دیگر منتخبان کشاورزی استان قزوین بودند که در این مراسم از آنان تجلیل شد.

در مراسم معرفی کشاورزان برتر و نمونه کشور که چندی پیش با حضور رییس جمهوری در تهران برگزار شد، قزوین با داشتن ۱۰ نماینده بیشترین تعداد کشاورزان نمونه و ملی را به خود اختصاص داد.

استان قزوین دارای ۸۰ هزار بهره بردار (کشاورز) است. این استان حدود پنج درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشاورزی معاون نماینده ولی فقیه کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

تیم استقلال در دور رفت مسابقات لیگ برتر و در چهارچوب هفته نهم روز ۱۱ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در قزوین به مصاف شمس آذر رفت.

شاگردان جواد نکونام در آن دیدار عبارت بودند از: سید حسین حسینی: جلالی، سهرابیان، چشمی، سلیمی، یامگا، مهری، مهدی‌پور، رضاوند، رمضانی و محمدی که حالا از این تعداد سعید مهری به دلیل جدایی از استقلال، آرتور کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور به علت مصدومیت قطعاً در ترکیب آبی پوشان حضور نخواهند داشت.

اما نگاهی به نفرات تعویضی استقلال در آن دیدار به نام امیر ارسلان مطهری برمی‌خوریم که در دقیقه ۹۰ به جای یامگاه به زمین رفت. او نیز در نقل و انتقالات زمستانی از جدا شد و به تراکتور پیوست.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های استقلال و مس آزاد قزوین روز جمعه هفته جاری سی و یکم فروردین از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!