Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:54:58 GMT

توجه به مقوله کتاب از ضروریات جامعه است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۱۱۸

توجه به مقوله کتاب از ضروریات جامعه است

ساسانیان گفت: توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی از ضروریات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سامان ساسانیان» عصر امروز(یکشنبه، ۶ بهمن) در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی از ضروریات جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر آستارا افزود: در این راستا باید فعالیت های اثرگذار و کاربردی صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها موظف به حمایت از کتابخانه های عمومی هستند، تصریح کرد: شهرداری ها باید با پرداخت نیم درصد در موعد مقرر مطابق قانون، وظایف خود را در قبال این نهاد فرهنگی به خوبی انجام دهند.

 

ساسانیان بر نصب المان مرتبط با کتاب در شهر مرزی بندر آستارا تاکید کرد و گفت: المان های قبلی نیز باید در سطح شهر حفظ شوند.

 

* انجمن کتابخانه‌های آستارا درجه برتر کشور را کسب کرد

«آرزو عباس زاده» نیز در این جلسه اظهارکرد: انجمن کتابخانه‌های آستارا از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی ایران، درجه برتر کشور را کسب کرد.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا تصریح کرد: نخستین کتابخانه گیلان در سال ۱۳۰۲ در آستارا تاسیس شده و باید کتابخانه های این شهرستان از نظر منابع و تجهیزات در سطح بالایی باشند.

 

عباس زاده گفت: بندر آستارا با پیشینه فرهنگی غنی به عنوان شهر کتاب شناخته می شود و امیدواریم مسئولان عضو انجمن کتابخانه ها در جامه عمل پوشاندن به مصوبات آن همکاری کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما رویداد ملی فهما انجمن های عمومی مقوله کتاب ضروریات جامعه بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود