Web Analytics Made Easy - Statcounter



نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در فینال مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس در حضور بیش از سه هزار تماشاچی با شکست نماینده میزبان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش فارس، سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس ۲۰۲۰ از صبح روز شنبه در ورزشگاه پیردوکوبرین شهر پاریس آغاز شده و در روز پایانی این رقابت ها بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در فینال مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس در حضور بیش از سه هزار تماشاچی با شکست نماینده میزبان به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری لوگان نماینده فرانسه را سه بر صفر شکست داد و طلایی شد.

امروز صالح اباذری نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان امروز یا نتیجه سه بر صفر طارق حمدی نماینده عربستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

اباذری نمایندگان کشورهای بلژیک (۲ بر صفر) فرانسه(۶بر ۲) مراکش(۳ بر صفر) شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

اباذری در نیمه نهایی با ناداوری محرز بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد که این شکست از سوی فدراسیون حهانی بازتاب بسیار زیادی داشت.

فدراسیون جهانی با منتشر کردن فیلم مبارزه اباذری به حق خوری واضح داوران در حق اباذری اشاره کردند.

امروز (یک شنبه) در فینال این رقابت‌ها بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم کومیته مردان به مصاف نماینده فرانسه خواهد رفت.

حمیده عباسعلی هم در بخش کومیته بانوان در مبارزه اول مقابل نماینده دانمارک دو بر صفر به پیروزی رسید. در دیدار دوم عباسعلی ۲ بر صفر دومینیکا تاتاروآ از اسلواکی را مغلوب کرد.

سپس 4 بر 2 مقابل آنا لائوره فلورنتین از فرانسه به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. او 3 بر صفر از سد الساندرا استوبلوا از بلغارستان گذشت و فینالیست شد تا امروز(یک شنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف ملتم هوکااوغلو از ترکیه برود.

امروز در رده بندی مسابقات نیز سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف رادوا از مصر رفت و این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود نماینده مصر تمام شد و بهمنیار از رسیدن به مدال باز ماند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی رسانه‌های غربی و رژیم صهیونیستی درباره واقعه بامداد امروز گفت: با رصد جوسازی این رسانه‌ها، تنها به این واقعیت میرسیم که رژیم صهیونیستی و رسانه‌های تحت سیطره آن‌ها شکست را پذیرفته‌اند و به اینگونه اقدامات بی‌ثمر دلخوش کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سیدنظام الدین موسوی، با اشاره به شرایط وخیم رژیم صهیونیستی پس از دو عملیات موفق طوفان‌الاقصی و وعده‌صادق گفت: نتانیاهو می‌داند کارش تمام شده است و این رژیم جعلی به قبل از ۷ اکتبر بازنخواهد گشت. رژیم اشغالگر در یک فروپاشی کامل است و با وجود ادعا‌های بزرگ و حمایت همه جانبه آمریکا و کشور‌هایی مانند فرانسه، انگلیس و آلمان، در میدان با وجود وحشی‌گری تمام و قتل‌عام بیش از ۳۵هزار غیرنظامی، به هیچکدام از اهدافش نرسیده است و سیلی سخت ایران در وعده‌صادق، تیر خلاص به هیمنه پوشالی این رژیم بود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی و آمریکا به فعال شدن سامانه پدافند ما و پرواز چند ریزپرنده دلخوش شده‌اند و جریان مزدور رسانه‌های فارسی زبان با آب و تاب آن را پوشش می‌دهند و در طرف مقابل با انکار و بعد تردید از عملیات گسترده و بزرگ هفته پیش ایران مقابل چشم جهانیان به شکل مضحکی گذشتند، این واقعیت را بیش از پیش روشن کرد که از قدرت پوشالی آن‌ها در میدان خبری نیست و فقط جنگ رسانه‌ای باقی مانده است.

وی ادامه داد: خوب می‌دانند دیگر آن دوران گذشته که ایران و ملت‌های مقاوم منطقه مقابل شرارت‌هایشان واکنشی نداشته باشند. آن‌ها باید نقش و اثر کشورمان را در تمام معادلات محاسبه کنند و این برایشان دردآور است، لذا به عملیات‌های نخ نمای رسانه‌ای روی آورده‌اند.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت