Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۶ بهمن ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:31 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۶۲۲

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۶ بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه‌های طرح ظفر ۳ پلیس مبارزه با مواد مخدر

حاشیه نگاری خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان از سومین مرحله از طرح ظفر را در این گزارش بخوانید.

عاملان ۱۵۰ فقره سرقت دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز، اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

سونای خشک در خیابان دولت سوخت

آتش سوزی در قسمت سونای خشک یک مجتمع مسکونی، آتش نشانان دو ایستگاه را به خیابان دولت کشاند.

تشکیل پرونده برای نهاد‌های کم کار در ساماندهی معتادان متجاهر

مهرانگیز گفت: اگر برای نهاد‌هایی که در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر کم کارمی کنند، پرونده ایی تشکیل شود، بدون هیچ ملاحظه‌ای، با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

۲ انبار لوازم خانگی قاچاق در پایتخت پلمب شد

سرهنگ قلی زاده از کشف ۱۶ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریالی لوازم خانگی قاچاق در ۲ انباری در محدوده شورآباد و صالح آباد خبر داد.

کشف یک تن مواد مخدر و دستگیری ۲۵ باند قاچاقچی در یک هفته

سردار رحیمی گفت: در طرح ظفر با تلاش یک هفته‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۷ باند مواد مخدر متلاشی شد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار "علی محمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف کردند.

سردار "محمدی" با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6081920

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر