Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایران در پاریس به طلا رسید.

طرفداری- روز پایانی از نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس پیگیری شد و  بهمن عسگری در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم با برتری 4 بر صفر مقابل لوگان داکاستا از فرانسه نخستین مدال طلای کاراته ایران را در این مسابقات کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش تسنیم؛  عسگری برای حضور در دیدار پایانی، روز جمعه ابتدا در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد توماس سور اینکرونن از فنلاند گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایوان کروبائو از باروس پیروز شد. 

نماینده کاراته کشورمان در دور سوم نیز مقابل کریل کوزنتسکوف از روسیه 3 بر صفر پیروز شد تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند. او در این مرحله نیز با نتیجه 2 بر صفر خواکین گونزالز از شیلی را شکست داد.

عسگری در شرایطی در این مسابقات به مدال طلا دست یافت که 14 روز پیش نیز در نخستین مرحله مسابقات کاراته وان سری  A، در سال 2020  در شیلی به مدال طلا دست یافته بود تا سال 2020 را با دو مدال طلا آغاز و سهمیه المپیک خود را تا حدود زیادی قطعی کند.

پیش از این نیز صالح اباذری موفق به کسب مدال برنز شده بود و در ادامه مسابقات نیز  حمیده عباسعلی تا دقایقی دیگر برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهد رفت. 

 رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور 703 کاراته‌کا از 92 کشور از روز جمعه 4 بهمن ماه در پاریس فرانسه آغاز و امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری

مسابقات کاراته قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی آقایان در بخش کاتا با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پور دهقان به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر، بهروز حسینی نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی سوم مشترک شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار متشکل از سبحان عوض پور، محمد علی مسلمی، امیر حسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیر حسن معین الدینی به مربیگری عابد علمدار زاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی زاده به مقام دوم دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان