Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:39:02 GMT

بختیاری زاده: مقابل سپیدرود محکوم به برد بودیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۵۴۸

بختیاری زاده: مقابل سپیدرود محکوم به برد بودیم

به گزارش ایرنا سهراب بختیاری زاده شامگاه یکشنبه پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل سپیدرود در اهواز بیان کرد: ۲ تیم بازی خوب و جذابی به نمایش گذاشتند و نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند اما در میدان برتر از حریف ظاهر شدیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه می دانستیم که بازی آسانی مقابل سپیدرود نداریم گفت: خوشحالم که توانستیم از چند موقعیت خوب خود بهترین استفاده را ببریم و در این بازی پیروز میدان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چند هفته خوب را پشت سرگذاشتیم و سعی می‌کنیم در تمرینات آینده خود نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. هفته گذشته نیز در بازی مقابل فجر سپاسی می‌توانستیم پیروز میدان شویم که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان بیان کرد: خوشبختانه عملکرد بازیکنان امروز بسیار خوب و امیدوارکننده بود و پس از هفته‌ها چهره واقعی استقلال خوزستان را همگان مشاهده کردند.تلاش ما کسب  امتیاز در هر بازی مقابل حریفان خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان اکنون به شخصیت تیمی خوبی رسیده که برای تداوم آن باید در تمرینات بیشتر تلاش کنیم گفت: ما امروز در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم؛ امیدوارم بتوانیم در شرایط سخت هم عملکرد خوبی داشته باشیم و قدر فرصت‌های به دست آمده خود را بیشتر بدانیم.

بختیاری زاده بیان کرد: در بازی مقابل سپیدرود، خیلی خوب شروع کردیم و معتقدم در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار ما بود و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم.

وی افزود: متاسفانه تاکنون امتیازات زیادی را از دست دادیم که باید برای جبران آن بیشتر تلاش کنیم و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم. هنوز شرایط خوبی در جدول نداریم اما به آینده امیدوار هستم.

سرمربی تیم سپیدرود نیز گفت: همان طور که می دانستیم بازی سختی بود. فکرش را نمی کردم این نتیجه رقم بخورد. فوتبال امروز ۲ حالت داشت، در نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم پر از اشتباهات فردی بودیم و استقلال خوزستان فشار زیادی به ما آورد.

نادر دست‌نشان افزود: در این دیدار برای برد وارد میدان شدیم و یکی، ۲ موقعیت خوب گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی گفت: هنوز تا پایان لیگ فرصت زیادی داریم لذا ناامید نیستیم  و باید با همه عوامل باشگاه تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و حس مبارزه‌جویی را در تیم بالا ببریم.

وی با بیان اینکه امروز روز تیمش نبود بیان کرد: بازیکنان ما به لحاظ انگیزشی با مشکل روبه رو هستند و به حمایت بیشتری نیاز دارند تا با آرامش بهتری بازی کنند.

دست نشان افزود: تیم استقلال خوزستان برخلاف بازی های گذشته خود بهتر ظاهر شد و در دقایقی از بازی ما را زیر فشار قرار داد اما در کل آنها از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و توانستند پیروز میدان شوند که جا دارد به آنها تبریک بگویم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در اهواز، با برتری ۲ بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر اهواز فوتبال لیگ برتر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد بحرین را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو بردارد.

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ایران پس از این برد در گفت‌وگو با سرویس رسانه‌ای کنفدارسیون فوتبال آسیا(AFC) گفت: بازی برای ما سخت شد. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم اما وقتی گل نزنیم، در ضد حمله‌ها غافلگیر می‌شویم. تیم بحرین در ضد حمله‌ها خوب کار می‌کرد اما تیم ما با شخصیت بود و توانستیم به بازی برگردیم و بازی‌ که خودمان سخت کرده بودیم را برگردانیم. نقاط ضعف‌مان را آنالیز می‌کنیم و از آن استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد احساسش از صعود تیم ایران به دور حذفی نیز گفت: احساس خوبی داریم. پله‌پله پیش می‌رویم. ۲ بازی اول را بردیم و حالا به فکر بازی سوم هستیم. اینجا آمدیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدار بعدی ایران روز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه مقابل کویت برگزار می‌شود. ایران در دیدار قبلی خود نیز موفق شده بود افغانستان را شکست دهد. این رقابت‌ها حکم انتخابی جام جهانی را دارد و ۴ تیم برتر به این رویداد صعود خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • علی اصغر حسن زاده: باشخصیت بودیم و به پیروزی رسیدیم
  • استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد