Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:07:25 GMT

۱۰۴ مدرسه هرمزگان دارای انشعاب آب و برق شدند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۵۹۱

۱۰۴ مدرسه هرمزگان دارای انشعاب آب و برق شدند

دادی زاده گفت: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش هرمزگان از ۳۰۹ مدرسه دارای انشعاب آب و برق موقت در استان، تعداد ۱۰۴ پروژه در هشت ماهه گذشته دارای انشعاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «موسی دادی زاده سرخائی» مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش وپروش اظهار کرد: 309 پروژه  با انشعاب موقت آب و برق در سراسر استان وجود داشت که مطابق مصوبه شورای آموزش و پرورش مقرر گردید در سال جاری 100 مدرسه دارای انشعاب قطعی آب و برق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 8 ماهه گذشته انشعاب برق و آب  104 پروژه در مناطق مختلف استان انجام گرفته است تا مدارس بدون انشعاب آب و برق استان به 205 پروژه کاهش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: در جلسه بهمن ماه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان مقرر شد، کمیته ای در همین راستا با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، نوسازی، شرکت توزیع نیرو، استانداری و سازمان مدیریت برنامه ریزی تشکیل شود تا روند انشعاب آب و برق 205 مدرسه دیگر پیگیری و تسهیل گردد.

دادی زاده به ساخت مدارس تخریبی استان اشاره کرد و ادامه داد: مطابق گزارشات اداره کل نوسازی، 193 پروژه  ساخت و بازسازی و یا تکمیل پروژه های نیمه تمام توسط خیرین و نیک اندیشان هرمزگانی در سطح استان دردست احداث است که 135 میلیارد تومان ازبخش خیرین و بخش دولت به این کار اختصاص یافته است که امیدواریم بخش قابل توجهی از این پروژه ها تا مهرماه سال 99 به بهره برداری برسند.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما مساجد نماز جمعه طرح ملی فهما روزنامه انتخابات مسجد آب و برق استان هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است