Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:24:51 GMT

پیروزی پارما و ورونا و توقف سمپدوریا

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۵۹۶

پیروزی پارما و ورونا و توقف سمپدوریا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد.

تیم سمپدوریا مقابل مهمانش ساسولو به تساوی بدون گل رسید، پارما در خانه از سد مهمانش اودینزه گذشت و هلاس ورونا نیز با سه گل لچه را با شکست بدرقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی قبل هم اینتر در خانه مقابل کالیاری با تساوی یک بر یک متوقف شده بود. امشب دو دیدار حساس دیگر از این رقابت‌ها برگزار می‌شود که ابتدا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه رم و لاتزیو دربی بزرگ پایتخت را برگزار می‌کنند و ناپولی هم از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه میزبان یوونتوس است.

بیشتر بخوانید: میلان ۳ - اودینزه ۲/ ربیچ فرشته نجات روسونری 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان

نراتزوری فرصت این را دارد با پیروزی مقابل روسونری، بیستمین اسکودتوی تاریخ خود را به شکلی رویارویی جشن بگیرد.

رفداری | میلان در دربی دلامادونینا میزبان اینتر است.

تیم‌های میلان و اینتر فردا در دیداری حساس از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا به مصاف هم می‌روند. میلان رده‌دومی در حالی از اینتر صدرنشین میزبانی می‌کند که در صورت پیروزی شاگردان سیمونه اینزاگی، نراتزوری در سن سیرو و مقابل چشمان هواداران میلان، بیستمین اسکودتوی خود را قطعی خواهد کرد. اینتر 83 امتیازی با غلبه بر میلان، فاصله خود را با رقیب‌ هم‌شهری به 17 امتیاز می‌رساند و در فاصله 5 بازی مانده تا پایان سری آ، به مقام قهرمانی می‌رسد. در ادامه نگاهی داریم به اطلاعات این مسابقه، ترکیب احتمالی میلان و اینتر و نکات آماری دربی دلامادونینا.

اطلاعات مسابقه میلان - اینتر تورنومنت: سری آ / هفته سی‌وسوم - فصل 2024-2023 زمان برگزاری: دوشنبه، 22 آوریل 2024 (3 اردیبهشت 1403) / ساعت 22:15 به وقت تهران محل برگزاری: میلانو / استادیوم سن سیرو داور: آندره‌آ کولومبو کنفرانس خبری  پیولی: بازی با اینتر فرصتی برای نشان دادن غرور و رستگاری میلان است ترکیب احتمالی میلان - اینتر میلان (1-3-2-4): منیان | کالابریا، توموری، گابیا، هرناندز | ریندرس، علی | پولیشیچ، لوفتوس چیک، لیائو | ژیرو اینتر (3-5-2): زومر | پاوار، آچربی، باستونی | دارمیان، بارلا، چالهان اوعلو، مخیتاریان، دی مارکو | مارتینز و تورام غایبین میلان و اینتر در میلان: شاو (محروم)، کالولو، میرانته و کیائر (مصدوم) در اینتر: بدون غایب 5 تقابل اخیر میلان و اینتر  5 پیروزی برای اینتر فرم دو تیم در 5 بازی گذشته

 

جدول سری آ

 

نکات آماری اینتر و میلان تاکنون 179 بار در سری آ برابر یکدیگر قرار گرفته اند که در آنها 69 پیروزی سهم نراتزوری و 54 پیروزی سهم روسونری بوده است (به همراه 56 تساوی). به نقل از وبسایت یوفا به طور کلی این دو تیم 221 بار برابر یکدیگر قرار گرفته اند که در آنها 84 پیروزی سهم اینتر و 71 پیروزی سهم میلان بوده است (به همراه 67 تساوی). اینتر بیشترین تساوی های خود در تاریخ سری آ را مقابل میلان کسب کرده (56) در حالی که بیشترین شکست های میلان در لیگ ایتالیا مقابل اینتر رقم خورده است (69). روسونری همچنین در این رقابت ها بیشترین گلها را از نراتزوری دریافت کرده است (256). میلان در 7 بازی اخیرش در سری آ مقابل اینتر 3 پیروزی کسب کرده است (به همراه 1 تساوی و 3 باخت). این در حالی است که روسونری در 19 بازی قبل از این 7 دیدار، این تعداد برد (3) را مقابل نراتزوری کسب کرده بود (به همراه 6 تساوی و 10 باخت).  لائوتارو مارتینز 8 گل در تمامی رقابت ها مقابل میلان به ثمر رسانده است. در تاریخ نراتزوری، تنها جوزپه مه آتزا و استفانو نیرس در دربی شهر میلان گل های بیشتری نسبت به مهاجم آرژانتینی به ثمر رسانده اند. شوچنکو، مهاجم سابق روسونری با 14 گل بهترین گلزن تاریخ دربی دلامادونیناست. میلان در هر 5 دربی دلامادونینا اخیر، نتیجه را به اینتر واگذار کرده‌است. میلان در 10 تقابل اخیری که از اینتر میزبانی کرده‌، تنها 2 پیروزی به‌دست آورده‌است (5 شکست و 3 تساوی).  هر دو تیم میلان و اینتر فاتح 19 بار اسکودتو را فتح کرده‌اند. اینتر فردا این فرصت را دارد بازی پیروزی برابر میلان به بیستمین قهرمانی لیگ برسد و از روسونری سبقت بگیرد. پیش‌بینی

هواسکورد: میلان 0-1 اینتر

طرفداری: میلان 0-2 اینتر

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان