Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:38:33 GMT

کوچه‎های یخ زده و خواب زمستانی شهرداری بروجرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۷۳۲

کوچه‎های یخ زده و خواب زمستانی شهرداری بروجرد

بارش سنگین برف در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته چهره شهر بروجرد را در دومین ماه زمستان بعد از سالها زمستانی کرد.

بارش ۳۰ سانتی متر برف در شهر بروجرد و بیش از نیم متر در روستاها و ارتفاعات مشرف به بروجرد بی سابقه بود.

بارش برف به دلیل آماده نبودن شهرداری برای خدمات رسانی مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد کرد که از جمله ترافیک سنگین در خیابانهای بلوار بهشت و خیابان های شهرک های اطراف بروجرد و قطع برق به مدت بیش از هشت ساعت در نیمی از شهر و شهرک های بروجرد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت قطع برق در نیمی از شهر بروجرد طبق اعلام اداره برق شکستگی درختان و قطع سیم های برق بود که اگر شاخ های درختان به موقع هرس می شد این اتفاقات رخ نمی داد.

امروز یکشنبه بعد از گذشت چهار روز از بارش برف سنگین هنوز کوچه های شهر بروجرد مملو از برف و یخ است و تردد شهروندان با مشکل روبرو است.

سرویس های مدارس به دلیل اینکه نمی توانند وارد کوچه های یخ زده و پر از برف شوند مشکلاتی را برای دانش آموزان و والدین آنان ایجاد کرده است.

یکی از شهروندان بروجردی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری بروجرد هیچ اقدامی در ژاکسازی کوچه ها انجام نداده است.

اصغر میرزایی افزود: مردم مقابل خانه های خود را پاکسازی کرده اند ولی به دلیل حجم بالای برف و جمع شدن برف و یخ زدگی تردد در کوچه غیر ممکن است.

وی اظهار داشت: شهرداری بروجرد باید مخلوط شن و نمک را در اختیار شهروندان قرار دهد تا خودشان اقدام به شن پاشی و نمک پاشی کنند.

یک دیگر از شهروندان بروجرد گفت: شهرداری بروجرد هیچ اقدامی برای فصل سرما ندارد و حتی بسیاری از زباله ها نیز در این چند روز گذشته جمع آوری نشده است.

اعظم روزبهانی افزود: تردد برای بانوان در کوچه های یخ بسته بروجرد بسیار سخت و در برخی کوچه ها غیر ممکن است و باید فکری به حال کوچه ها شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سرویس های مدارس امکان ورود به کوچه های یخ بسته را ندارند دانش آموزان نیز با تاخیر به مدرسه می رسند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: متاسفانه وضعیت کوچه های شهر بروجرد بعد از بارش برف مناسب تردد نیست و شهرداری باید سریعا اقدامات لازم را انجام دهد.

مسعود فلاح افزود: شهرداری بروجرد باید از قبل بارش مخلوط شن و نمک را آماده می کرد و در بسته های کوچک در اختیار شهروندان قرار می داد تا خودشان اقدام به پاکسازی کنند.

وی اظهار داشت: شهرداری بروجرد با توجه به مشکلات عدیده باید سریعا اقدامات لازم را در پاکسازی معابر و کوچه ها انجام دهد.

برچسب‌ها بروجرد تغییرات آب و هوا بارش برف بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد تغییرات آب و هوا بارش برف بارش باران بروجرد تغییرات آب و هوا بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جزییات فروش آنلاین میوه وسبزیجات را در شهر تهران را تشریح کرد.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

به گزارش مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰ قلم کالا) ۲۴ هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در صورتی فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و صیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روز‌های شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روز‌های تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش‌هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپر اپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

گفتنی است یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه‌جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!