Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اکبری عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روزی که دوست داشتیم در حضور هواداران‌مان پیروز شویم، شکست خوردیم و تلاش‌مان هم برای جبران نتیجه کافی نبود.
وی بیان کرد: باخت امروز تجربه خوبی برای ما شد تا در بازی‌های بعدی برای پیروزی بجنگیم و هیچ وقت خود را از پیش برنده ندانیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در تمام ست‌ها شروع خوبی نداشتیم ولی هر بار در ادامه ست شرایط‌مان بهتر شد ولی نتوانستیم آنطور که انتظار داریم نتیجه را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری گفت: به جوانان تیمم اعتماد دارم و امروز نیز ابتدا همان ترکیب تیم برنده در بازی‌های قبلی را به میدان فرستادم تا انگیزه آنها دوچندان شود.
وی اضافه کرد: در بازی‌ بعدی مقابل سیرجان با هماهنگی بیشتر بازیکنان جدید شرایط‌مان بدون شک بهتر خواهد شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز یکشنبه در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک مقابل میهمان خود پیکان تهران مغلوب شد.

شاگردان پیمان اکبری که پس از ۲ پیروزی متوالی مقابل پیکان تیم دوم جدول به میدان آمده بودند در این مسابقه ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند ولی ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱،  ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف تهرانی خود شد.

«کیوان عابدزاده»، با کمک «مهدی نویدی» امر داوری این دیدار را بر عهده داشتند و حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر کشور با اندوختن ۱۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و تیم پیکان تهران نیز با این پیروزی و کسب ۲۵ امتیاز همچنان در رده دوم است.

در هفته دوازدهم این رقابت‌ها تیم شهرداری ارومیه روز چهارشنبه هفته جاری میهمان تیم فولاد سیرجان ایرانیان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بازی رقابت های لیگ برتر شهرداری فولاد لیگ برتر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر که هیجان لیگ برتر به اوج خود رسیده، شکل گلزنی تیم‌ها تغییر داشته و اکثرا به دنبال ارسال‌های مستقیم، استفاده از ضربات ایستگاهی، پنالتی یا بهره‌گیری از عمق دفاع حریفان هستند. به همین میزان، تعداد گل‌هایی که بر اساس ایده تاکتیکی به ثمر برسد، تا حد زیادی کاهش یافته اما گل دوم پیکان مقابل هوادار متفاوت بود. 

ویدئو: 330854

تیم تحت هدایت رضا عنایتی بر اساس یک کار تاکتیکی و فوتبال منظم با پاس‌های هدفمند و صحیح برابر هوادار به گل رسید. بازیکنان پیکان در این دیدار با حساب ۲ بر صفر از هوادار عقب افتادند اما با صبر و حوصله و کار تاکتیکی حساب‌شده، هر دو گل را جبران کردند.

در زمان ثبت گل دوم پیکان، از گلر تا مدافعان و هافبک‌ها درگیر بازی با توپ و ارسال پاس بودند و با استفاده از سرعت‌عمل، سماجت، کار تمرین شده و تیزهوشی بازیکنان به خواسته خود رسیدند. 

جالب اینکه ابوالفضل زمانی بازیکن ۱۸ ساله پیکان توانست گلزنی کند و در ویدیو مشخص است چه مسیری را برای زدن گل طی کرده است. در این صحنه، هر دو بازیکن تعویضی رضا عنایتی روی گل تاثیرگذار ظاهر شدند. این گل زیبا و تاکتیکی در هفته گذشته مهجور ماند و زیاد در موردش صحبت نشد.

دیگر خبرها

  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)