Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسدالله گنجعلی شامگاه یکشنبه در اختتامیه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم درقم  بیان کرد: ثمره خون شهدا سبب شده تا آمریکا مجبور شود با خفت و خواری از منطقه خارج شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز یک میلیون نیروی نظامی شیعه دربیخ گوش اسرائیل غاصب خیمه زدهاست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هم اینک درحاشیه سواحل مدیترانه دریک دیوار بتنی محاصره شده و غزه و مقاومت اسلامی فلسطین جان تازهای گرفته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) ابراز کرد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی نابودی داعش و توسعه مرزهای مقاومت و ایران به هزاران کیلومتر آن طرف تر توسعه یافته‌است.

گنجعلی گفت: شکست طرح موصل تا حلب برای افزایش امنیت اسرائیل غاصب، طرح خاورمیانه جدید و تشکیل ده ها بسیج مردمی مقاومت از دیگر ثمرات خون شهدای مقاومت اسلامی است.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی از جان و دل سرباز ولایت بود و به برکت خون این فرمانده بزرگ اسلام جان تازه ای برای مبارزه با آمریکا در سطح منطقه به وجود آمده‌است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم همزمان با شکست حصر شهرهای نبل و الزهراء ۱۰ بهمن ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در جامعه الزهرا این شهر برگزار خواهد شد. 

۴۳۸ شهید مدافع حرم در استان قم مدفون هستند.

این دو شهر شیعه نشین سوریه پس از ۴ سال محاصره توسط نیروهای تکفیری توسط سربازان جبهه مقاومت اسلامی و ارتش سوریه آزاد شد.

برچسب‌ها قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم شهدا قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6079990 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید