Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور به موقع، جوان ۲۷ ساله را که قصد پایان دادن به زندگی خود را داشت با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای از این اقدام منصرف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود علی پور افزود: حوالی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته، فردی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و عنوان داشت که به دلیل مشکل خانوادگی با همسرش قصد خودکشی دارد که بلافاصله موضوع فوق با قاضی کشیک هماهنگ شد و ماموران گشت کلانتری ۱۱ عباسپور و گشت یگان امداد شهرستان طبس در آدرس اعلامی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با حضور به موقع ماموران پلیس در آدرس مورد نظر، جوانی ۲۷ ساله که در حال ارتکاب به خودکشی با روش حلق آویزی بود با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای توسط ماموران نجات یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: پس از نجات جان این شهروند توسط ماموران پلیس، وی به کلانتری منتقل و تحویل خانواده‌اش شد که خانواده این جوان با حضور در کلانتری از اقدام سریع ماموران تقدیر کردند.

وی افزود: این شهروند طبسی که دچار اختلافات خانوادگی بوده با یاس و ناامیدی نسبت به آینده و نداشتن اعتماد به نفس در مبارزه با مشکلات زندگی در پی یک تصمیم آنی قصد خودکشی داشت که با اقدامات مشاوره‌ای ماموران پلیس طبس، از مرگ نجات یافت.

مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

لینک کوتاه: asriran.com/002yuy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر