Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید از مرز‌های چذابه و هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس مشاهداتی که امروز از مرزهای مشترک ایران و عراق در استان خوزستان، امنیت در مرز‌ها حاکم، روابط بین دو طرف همچنان جاری و بازارچه مرزی فعال است و آنچه نیاز طرفین است بخوبی مدیریت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تردد زائران در قالب زائر و توریست نیز به راحتی در حال انجام است و تبادل کالا‌ها در مرز‌ها دو کشور بدون هیچ مشکلی در حال انجام بوده و مرز‌های ایران جزء امن‌ترین مرز‌های جهان محسوب می‌شوند.

سردار سرتیپ رضایی تعامل بسیار خوب بین مرزنشینان را از دیگر ویژگی‌های مرز‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در این مناطق چیزی به اسم تحریم و همکاری نکردن وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: براساس گزارش‌های ارسالی از سوی فرماندهان مرزها، نشست‌هایی در خاک ایران یا عراق برگزار می‌شود و فرماندهان هر دو مرز همکاری و همدلی بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

او ادامه داد: آنچه که امروز شاهد آن در مرز‌های خوزستان هستم، چیزی جز مودت، دوستی، اشرافیت و روحیه بسیار خوب مرزبانان مشاهده نکردم.

سردار سرتیپ رضایی گفت: پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه پاسداران قدس در مرزها، انرژی مضاعفی بر روح مرزبانان دمیده شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: پس از ورود به هنگ مرزی با فرماندهان، سربازان و... گفتگو می‌کردم، همگی روح استکبارستیزی و مقاله جدی با ظلم در جهان اسلام و منطقه است.

او بیان داشت: تجمع و بدرقه عظیم سردار بزرگ در ایران و راهپیمایی استکبارستیزی در عراق نیز نشان دهنده مودت و برادری ۲ کشور ایران و عراق است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا مرزهای خوزستان بازارچه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، ارتش این رژیم مدعی شد: در حمله هوایی فرمانده یگان موشکی جبهه غربی نیروهای رضوان وابسته به حزب الله را ترور کردیم.

پیشتر رسانه‌ها گزارش دادند که یکی از فرماندهان مقاومت در انفجار خودروی شخصی اش به شهادت رسیده است.

حزب الله با تأیید کشته شدن یکی از فرماندهان خود، نام وی را «اسماعیل الباز» ملقب به ابوجعفر، اعلام کرد که در راه قدس شهید شده است.

به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می زند.

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت