Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@05:11:14 GMT

اعتراض خلیل زاده به جذب بازیکن خارجی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۱۴۲

اعتراض خلیل زاده به جذب بازیکن خارجی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان پرسپولیس پول کرایه تاکسی و اجاره خانه ندارند.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: برخورد در فوتبال رخ می‌دهد و اگر بازیکنی از برخورد با من آسیب دیده از او عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی اول نیم فصل دوم همیشه سخت است، اما ما خوب بازی کردیم. باید این روند را حفظ کنیم تا در پایان فصل قهرمان شویم. 

مدافع پرسپولیس درمورد عملکرد خط دفاعی این تیم، گفت: همه مدافعان تیم به دنبال این هستند که تیم گل نخورد که خوشبختانه امروز اینگونه شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم دروازه ما بسته بماند و بتوانیم قهرمان شویم.

خلیل‌زاده درمورد سنگ‌پرانی هواداران در جریان بازی خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی رخ نداد. تماشاگران هر دو تیم فقط تیم خود را تشویق کردند. تراکتوری‌ها از بهترین هواداران ایران هستند.

بیشتر بخوانید:

لغو پرواز استوکس برای حضور در ایران

وی در خصوص شرایط مالی باشگاه، تصریح کرد: اگر حرف بزنیم می‌گویند بازهم شروع کردیم. ما تا کنون 25 درصد گرفته ایم که فکر می‌کنم کمترین دریافتی بین همه باشگاه‌ها است. ما تاکنون اعتراضی به این موضوع نکردیم. مسئولان باید به فکر باشند، چراکه برخی از بازیکنان کرایه تاکسی هم ندارند. عالیشاه امروز می‌گفت کرایه خانه ندارد و بازیکنان به او کمک کردند. ما بهترین تیم آسیا هستیم و نباید مشکلات مالی داشته باشیم. ما بخاطر هواداران بازی می‌کنیم. پولی نگرفته‌ایم که حداقل بتوانیم برای خودمان خرج کنیم.قیمت کفش به 4 میلیون رسیده است و بعد از 3 بازی هم دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیم اعتراض کرده‌اند که چرا پول بازیکنان داخلی داده نمی‌شود و در این شرایط بازیکن خارجی هم جذب می‌شوند، عنوان کرد: 100درصد درست است. ای کاش اول پول بازیکنان را بدهند و بعد بازیکن بگیرند. بشار رسن چند سال برای تیم بازی کرده و پول وی را هم نداده‌اند. یک سری بازیکنان باید خرج خانواده بدهند، اما در شرایطی که داریم حتی یک رستوران هم نمی‌توانند بروند.

خلیل‌زاده با طرح این سوال که این تیم برای چه ارگانی است، افزود: این تیم برای وزارت ورزش است و باید به این تیم کمک کند. انصاری‌فرد بسیار تلاش می‌کند تا مشکلات را برطرف کند، اما هنوز موفق نشده است.  امیدوارم افرادی که به تیم می‌آیند بتوانند کمک کنند، چون یک سری از بازیکنان هنوز پول کفش هم ندارند، اما ما بخاطر مردم حرفی نمی‌زنیم، چون وضعیت مردم و مملکت را می‌دانیم. ما باید به آسیا برویم و با این شرایط به نتیجه‌ای نمی‌رسیم، چون از ما انتظار قهرمانی آسیا دارند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟

خارجی های پرسپولیس در فیفادی اخیر عملکرد خوبی داشتند

طرفداری | فیفادی این بار برای پرسپولیس با دستاوردهای متفاوتی برای بازیکنان خارجی این تیم همراه بود.

وحدت هنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس، در بازی برگشت مقابل عربستان دچار مصدومیت شد و وضعیت او برای بازی‌های آینده پرسپولیس نامشخص است.

اوستون اورنوف، هافبک ازبکستانی سرخ‌ها، که به دلیل سرماخوردگی بازی رفت را از دست داده بود، در بازی برگشت مقابل هنگ‌کنگ گلزنی کرد و آمادگی خود را نشان داد.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، با تیم ملی کشورش تاریخ‌سازی کرد و برای اولین بار جواز حضور در یورو را کسب کرد.

گولسیانی در این دو بازی فرصت بازی پیدا نکرد، اما در 32 سالگی این فرصت را دارد تا در بالاترین سطح فوتبال در قاره سبز به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است