Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:41:31 GMT

معارفه مدیرکل کمیته امداد در سکوت خبری

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۱۶۳

معارفه مدیرکل کمیته امداد در سکوت خبری

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد استان یزد امروز با حضور مدیران ارشد این نهاد معارفه شد اما اطلاعاتی از نام و نشان مدیر جدید در دست نیست.

این جلسه در سکوت خبری کامل و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و حتی رسانه دولت نیز به این مراسم دعوت نشد.

محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد استان یزد ارتباط تقریباً خوبی با رسانه‌های استان داشت که این ارتباط به واسطه حضور محسن نشاسته گر، مدیر سابق روابط عمومی کمیته امداد تقویت شده بود اما از زمان انجام تغییرات در روابط عمومی کمیته امداد، ارتباط این نهاد با رسانه تقریباً قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این تغییرات، امروز هیچیک از رسانه‌های استان البته به جز صدا و سیما، به مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان یزد دعوت نشدند و این مراسم در سکوت خبری برگزار شد.

با توجه به اینکه کمیته امداد یک نهاد خدمت رسان به محرومان جامعه است، اطلاع رسانی از فعالیت‌های این نهاد از ضرورت‌هاست و در اغلب نقاط کشور نیز این نهاد ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارد اما در استان یزد این ارتباط به جای تقویت رو به افول رفته است.

این انتظار از سوی رسانه‌های استان یزد از مدیرکل جدید کمیته امداد استان یزد وجود دارد که در اولین فرصت، هم اقدام به معارفه خود و هم مدیر روابط عمومی که ظاهراً از چندی پیش این مسئولیت را پذیرفته، برای رسانه‌ها کند.

کد خبر 4836016

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محسن علیزاده بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان گرگان تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند