Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی حسینی کاشانی شامگاه یکشنبه در اختتامیه جشنواره سراسری شعر مدافعان حرم در قم افزود:‌ این آثار در قالب های متنوع شعری سنتی و آزاد به دبیرخانه رسیده‌است.

وی تصریح کرد: درنهایت پس از اعلام نظر داوران از ۵ تن از شاعران برتر با اهدای جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

حسینی کاشانی ادامه داد: حضور پرشور شاعران متعهد در حرکت ادبی و فرهنگی و ارسال آثار فاخر نشانگر غیرت دینی و حمایت ملی از دلاوری فرماندهان جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: زبان هنر و شعر یکی از زبان های برنده و رسا در انتقال مفاهیم دینی و شجاعت های شهدای مدافع حرم است.

وی تاکید کرد: در این جشنواره سراسری فقط ۱۰۰ غزل فاخر در رثای دلاوری های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیرخانه ارسال شدهاست.

در این آیین جمعی از شاعران ایرانی، افغانستانی و پاکستانی اشعاری در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) و شهدای مقاومت اسلامی قرائت کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 شعر شهادت حضرت فاطمه زهرا قم حرم ارسال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان

به گزارش “ورزش سه”، بعد از پیروزی ۴ بر ۲ تیم ملی جوانان مقابل ازبکستان در روز گذشته، در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به وقت تهران در شهر دوشنبه  برابر ترکمنستان قرار گرفتند و شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با 7 گل پیروز میدان شدند.

گلهای ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در  دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.
نیمه نخست این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.
سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه از ساعت 18:00 به وقت محلی و 16:30 به وقت تهران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد