Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه امنیت کشور مردم پایه است، گفت: اگر همراهی‌، همکاری‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و مقاومت و صبر آنها نبود، امنیت و اقتدار فعلی را نداشتیم از این رو مسئولان برای افزایش رضایتمندی و رفاه مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری که در نشست مسئولان بسیج شهرداری های مراکز استان و شهرهای بالای۲۰۰هزار نفر جمعیت با بیان اینکه مثلث امنیت دارای سه ضلع است که اگر تلاقی با هم پیدا بکنند ناامنی ایجاد می‌شود، افزود: نخستین ضلع این مثلث وجود مجموعه تهدیدات نسبتاً فعال خارجی است، ضلع دوم وجود آسیب های داخلی نسبتاً بالا در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کارکردی و ضعف در کنترل و نظارت سومین ضلع این مثلث محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه اگر جامعه تاب‌آوری و قدرت کنترل داشته باشد، جامعه ناامن نخواهد شد اما چنانچه همزمان تلاقی پیدا کنند باید در انتظار ناامنی بود و بر تاثیر افزایش رضایتمندی مردم در کاهش آسیب ها و تهدیدهای داخلی تاکید کرد، اظهار داشت: حذف فرایندهای زائد اداری و تسهیل امور مردم همواره باید در اولویت دستگاه ها به ویژه شهرداری ها که بیش از سایرین با مردم در ارتباطند، قرار گیرد.

 


 
وی افزود: در عرصه خدمت برای مردم ضرورت دارد برخی ساختارها و فرایندهای غیر ضرور و زمان بر در انجام امور مردم در دستگاه هایی مانند شهرداری که مراجعه مردمی دارند، با هدف جلوگیری از نارضایتی شهروندان و سرعت بخشیدن به ارایه خدمات حذف شود.

 


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: فرایندهای اداری ناشی از قوانین و مقررات و ساختارهای اداری تاکنون به صورت جدی مورد توجه دستگاه ها و قوا قرار نگرفته است چرا که با وجود نیروهای پرانگیزه و وقت گذار، خروجی کارها رضایت بخش نیست و علت آن هم این است که کمتر به علت های واقعی ناکارآمدی ها و زمینه های فسادزا در چرخه قوانین و مقررات، ساختارها و فرایندها پرداخته شده است.


 
 معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه همواره باید قدردان مقام معظم رهبری در تامین امنیت کشور باشیم، گفت: امنیت در کشور برای مردم در درجه اول اهمیت قرار دارد و مردم نگران ایجاد ناامنی هستند و هر جا که لازم باشد در صحنه حضور می یابند.


 
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: نقش بسیج چه در دوران مقدس و چه وضعیت فعلی کشور نقشی بی بدیل بوده که دشمنان انقلاب همواره از ظرفیت بالای بسیج غافلگیر شده؛ بسیج در مقابل تهدیدات خارجی و داخلی همواره موازنه را به نفع کشور رقم زده است. وی تصریح کرد: باید همه توجه داشته باشیم که نقش بسیجیان در شناخت، عمل و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی مهم و تاثیرگذار است و امروز جامعه به انسان های مومن، مخلص، متواضع، فداکار و خادم علاقه مند و تحت تاثیر آنها خواهد بود، همان طوری که شاهد بودیم چگونه از سردار مخلص و مجاهد شهید سلیمانی و همرزمانش تجلیل کردند.

 


 معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به نقش مثبت بسیج شهرداری ها در کمک به رضایت مندی عمومی مراجعان در این حوزه ها تصریح و بر تاثیر فراگیر خدمت توام با اخلاق و رفتار خالصانه به مردم عزیز کشور تاکید کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما رویداد ملی فهما فهما مسجد انتخابات حسین ذوالفقاری ذوالفقاری وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت