Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@23:08:54 GMT

واکنش ایران به تشکیل دولت جدید در لبنان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۲۳۰

واکنش ایران به تشکیل دولت جدید در لبنان

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس موسوی با اعلام خرسندی از مشورت های گروههای لبنانی با یکدیگر و توافق انجام شده اظهار داشت: تشکیل دولت در این شرایط منطقه‌ای و بین المللی و با توجه به خواست مردم لبنان گامی به جلو و قدمی مثبت در جهت حل مشکلات این کشور است و امیدواریم دولت جدید بتواند خواسته‌های مردم لبنان را که دارای افتخارات بزرگی در مقاومت و ایستادگی در برابر اشغال و زورگویی و نظام سلطه می باشند را تحقق بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است دولت جدید لبنان که بر اساس خواست مردم شکل گرفته بتواند در سایه انسجام و تحکیم وحدت ملی، بر تمامی چالشها فائق آمده و برنامه‌های خود برای پیشرفت و توسعه همه جانبه لبنان و ایجاد امنیت و رفاه را محقق سازد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه با  اعلام حمایت همه جانبه از دولت جدید لبنان بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش هرچه بیشتر روابط بین دو کشور تاکید کرد.

310311

کد خبر 1346250

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران و لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • موسوی بجنوردی: «دانشنامه حقوق ایران» به زودی منتشر می شود
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • ارتقای روابط راهبردی با همسایه سبز
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی