Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: غلامرضا تاجگردون با اشاره به مصوبه یکشنبه شب کمیسیون تلفیق گفت: با افزایش قیمت بنزین، بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل می‌شود که در مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد این مبلغ به همه یارانه‌بگیران تعلق بگیرد به با این تفاوت که به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ درصد بیش از بقیه داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این علاوه بر عددهای قبلی است.

وی افزود: دولت در این مدت این منابع را توزیع کرده است اما هیچ کس نمی‌فهمد این اعتبارات به چه کسی داده می‌شود و چه کسی شامل نمی‌شود مردم هم راضی نیستند و ما هم نمی‌دانیم جریان از چه قرار است.

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه بنزین یارانه بگیران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • تاثیر تعطیلی پنجشنبه‌ها در حقوق کارگران
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد